Sapa Nak Hadiah Macam- Macam Hado..... Nak?? Jom Baca Sini "Kontest U-Blogger"

Haluuu there... 

Assalaamualaikum semua, semoga di hari Jumaat yang mulia ini, kita sama-sama mendoakan agar segala-galanya dalam keadaan selamat dah sejahtera.  Ok sejujurnya aku tak tahu apa yang patut aku tulis untuk entri kali ni. Mungkin aku patut buat pengenalan dulu kot. Yup. Aku ada menyertai (sebagai salah seorang pengajur) untuk Kontes U-Blogger anjuran blogger Mawardi Yunus dengan kerjasama oleh Kelab Blogger Ben Ashaari yang akan dilancarkan tidak lama lagi. Tujuan kontes ini adalah, untuk mempromosikan barang-barang dan servis-servis dari usahawan di kalangan blogger, termasuk la aku.

So sebagai tanda sokongan moral dengan usaha murni Mawardi Yunus ini, aku berbesar hati untuk menjadi salah seorang penaja dalam kontes anjuran beliau. Sila war-warkan pada rakan-rakan blogger mahupun bukan blogger yang lain tentang kontes ini. Sapa tak "join" rugi sebab macam-macam hadiah dari penaja-penaja yang ditawarkan. Rugi kan kalau tak join?? Oleh itu mohon join, lagi ramai yang join kontes ni lagi baguzz.



Tapi apa yang Pari Pari Putih nak sponsor kan?? Haaa.... meh sini tengok... apa yang aku sponsor... tengok gambar kat bawah ni... dua helai tudung Voggie De Vass... Korang nak tak?? Nak kena join hokeh... 


Bila dah tengok tudung tu, mesti la nak promote kan? Yezzaaa... pada uolls yang berkenan kat tudung yang di atas ni, boleh dapatkan secara online, kat mana?? Ni sila click kat sini (mohon LIKE sekali): https://www.facebook.com/husnaandharrazhijabs. Paling menarik di Husnaandharrazhijabs ni, kami ada menyediakan pelbagai fesyen tudung yg sesuai untuk remaja sampailah untuk yg dewasa. Bukan itu saja Pilihan variasi tudung daripada saiz M ke XXL. Nak Menarik Lagi!!!?? Promosi : Penghantaran Percuma setiap Rabu dan Jumaat.

So pada yang berminat tu sertai Kontes U-Blogger, lebih banyak you all sertai... lebih banyak peluang nak menang hadiah-hadiah menarik hokeh (tengok kat bawah ni mcm-mcm hado).


All The Best Pada Para Peserta Yang Akan Menyertai 
Good Luck ^__^



Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 comments:

  1. Assalammualaikum..PPP,

    wahh.. alhamdulilah PPP sponsor segmen. Tadi dah visit blog penganjur.. orait terbaik moga2 ramai yg join segmen nie..kan!..

    mselim3

    ReplyDelete
  2. Walaikumsalam Selim thanks sbb sudi singgah, mohon war-warkan dan share sbanyak mungkin dgn kawan2 blogger. B.t.w mohon Selim pun ambil bahagian dlm Kontes ni mana tahu rezeki dpt hadiah tu kan? ^_^

    ReplyDelete
  3. Wow! lama tak singgah sinie, rupa2 dah jadi seorang usahawan berjaya dan penganjur. Selamat berjaya untuk kontest tu si PAri-pari dan semoga sukses dalam bisnes! NAnti taliff follow belakang bisnes :)

    ReplyDelete
  4. salam kenal..singgah cni follow awk :)

    ReplyDelete
  5. penganjur hebat2 belako sume yer.. good for blooger promote barang2.. nak join..!

    ReplyDelete
  6. jom join beramai2... memeriahkan suasana

    ReplyDelete
  7. wah suyme hadiah bez2
    buat hati ni meronta2 nak join

    follower ke 1736..jemput singgah ke blog Yumida & follow back klo sudi
    http://umikasum.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Anonymous13/1/14

    Ikutan yuuk... nice information...

    ReplyDelete
  9. salam..syu menang hadiah dari akak..cmne nak bg details ye?

    ReplyDelete