::APA YG BARU? Skyrunner





Salam sejahtera semua. Hari ni saya nak bincang tentang alat permainan terbaru yang masih belum berapa popular sangat di Malaysia. Tapi apa pun dalam masa terdekat permainan pelik yang hebat ni mesti meletup dipasaran. Jom kita selidik apa bendanya Skyrunner ni? Nak kata kasut ski pun bukan, spring pun bukan.. sebenarnya ia lebih menujurus pada kasut. Di mana dengan menggunakan Skyrunner ni anda boleh berjalan seperti Kangroo dan melopat lebih tinggi. (Nampaknya lepas ni ramai la yang ke pejabat gunakan Skyrunner ni :). Cuma saya ada beberapa kemusykilan tentang Skyrunner ni boleh ke digunakan oleh:

1. Mereka yang mempunyai berat badan berlebihan?
2. Adakah harganya berpatutan?
3. Praktikal ke penggunaanya?
4. Dah sah-sah tak boleh digunakan di jalan raya yang penuh sesak!!

Itu pendapat saya... pendapat anda pulak bagaimana? Tapi yang nyata ini adalah salah sebuah permainan yang pasti akan mendapat sambutan hangat di kalangan remaja-remaja! Apa lagi jom kita lompat tinggi-tinggi! Jangan la pulak nanti ada makcik-makcik atau pakcik-pakcik yang teringin nak join sekaki. Jangan terlungkup dah le Cik Kiah oooi! :)

Free Emoticons


@paripariputih::sharingiscaring:

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments:

Post a Comment