Aku VS Transformer








Ha ha ha! Tadi aku godek-godek FB aku terjumpa lak gambor-gambor lama aku... ha korang jan tak tau walaupun di pejabat aku dulu (aku yang paling warga emas) tapi aku ngam jer dengan sume orang. Al-maklum fofular la katakan... Lagi satu kan... korang semua jangan le terpedaya dengan gambar profile aku yang macam ala-ala "PEREMPUAN MALAYA TERAKHIR" tu.. Sebenornya aku kat opis dulu, memang Boss aku panggil aku Transformer.. sebabnya korang tengok jer la gambar-gambar ni... kejap aku jadi JACK SPARROW... dah puas jadi JACK SPARROW... aku jadi RAPPERS lak... (yg RAPPERS tu aku siap menang jadi juara... Idol gitu)... pas tu dah bosan jadi RAPPERS aku tukau lagi.. Last-last aku jadi David Arumugam Alleycats... ha ha ha tu la korang sebok-sebok dengan transformer asal?? aku ni pun "spesis" derang gak.. wa ka ka ka XD....

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 comments:

  1. ade function ke yang dress up macam ni?
    hehe

    ReplyDelete
  2. wah... mmg transformer la klu cam gini... hahhahahahhaaaa... macam2 watak boleh jadi....

    ( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik )

    ReplyDelete
  3. Basri@Kotak Mancis sorry la eekk ha ha ha tu cuma gimmik jer tu.. klw transformer tengok sure dia guling-guling nagis... tak nagis dia pakat gelak ramai ramai... anyway dah tengok ke respons org ramai kata citer dia hebattttt!!!

    ReplyDelete
  4. Adam function?? ha ha ha tak de... cuma suka suki jer transform ni ha ha ha XD jan mare...

    ReplyDelete