Sijil Penghargaan Untuk Yg Berkelayakkan...



Wuuu huuu!! Walau baru seminggu aku create blog aku ni nampaknya "follower" aku dah semakin meningkat. Walaupun aku masih belum kenal derang secara dekat tapi aku amat
hargai "relationship" yang baru terbina ni... satu ayat yang sering bermain kat ayat-ayat aku untuk derang "THANKS A TRILLION"... korang la yang membakar semangat aku untuk terus berkarya dan terus menggetuk-ngetuk jari-jemari aku di keyboard lappy aku ni... insyallah selagi ada pengunjung setia... selagi tu aku tak akan berhenti menyajikan coretan-coretan 'poyo' aku untuk tatapan korang sume.. tak kira la poyo pun poyo la yang penting korang enjoy dan boleh share (mana-mana yg elok jer ye... yang tak elok tu jangan lak korang ikut jugak)aku ni kan caring orangnya he he he... dan sebagai penghargaan aku dengan susah payahnya (walaupun aku tampal-tampal jer gambor ni) telah membuat satu sijil penghargaan khas untuk tetamu blogger aku yang berkunjung + follow aku (yang len tu kalau korang nak kena la pollow aku dulu ye tak?) ha ha ha ok... adioossss THANK YOU ARIGATO... PRENSSSSS.... : )

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 comments:

  1. Nama teman pun ade...tq..tq

    ReplyDelete
  2. Ada Bancik mana boleh lupa uolls kan my top 20 : )

    ReplyDelete