Cerita bergambar yg sgt cute :P

Nama aku MIKO aku ni seorang yg sgt http://www.emocutez.com tapi kadang-kadang aku sangat garang pun http://www.emocutez.com bila aku marah pun aku bole tukar2 wajah niii... sekejap jadi http://www.emocutez.com suka hati aku lepas itu tiba-tiba pun aku tukar jadi http://www.emocutez.com eh... macam mana kan itu aku boleh bertukarr jadi lelaki pun?? Pelik nya tuuu! Bila tahap aku marah sudah naik tinggi sampai bumbung akupun trus boleh terbang macam kung fu panda.. http://www.emocutez.com WAAH!! SANGAT HEBATPUN NYA ITU... TAPI PUN YANG PALING AKU SANGAT BENCI PUN BILA AKU SUKA-SUKA HATI AKU PUN TUKAR JADI... http://www.emocutez.com aku pun marahla tak sudah sudah macam orang gila pun muka aku tukar warna http://www.emocutez.com aku pun tanpa buang masa terus pun hantuk kepala ke dinding pun.. http://www.emocutez.com tetapi akhirnya sendiri yang rugi pun aku pening http://www.emocutez.com aku ada bela seekor monyet pun.. tak guna suka-suka hati ketawakan aku pun http://www.emocutez.comtak guna punya MONGKEY.. http://www.emocutez.comaku mengamuk pun berterusan tanpa henti-henti pun adoooi penat nya pun terus jadi mcam kinkong kemudian aku bekejarkan dengan dia pun sambil marah-marah dalam bahasa Mandrin http://www.emocutez.com bila dapat tangkap si KOKO aku pun geram sangat pun niiii.... aku pun SMACKDOWN PUN dia..suka-suka hati pun aku la...!!http://www.emocutez.com cukupla pun aku pun tak de cerita pun sebenranya mau cerita pun.. lain kali pun kalau aku mau suka hati pun cerita aku reka lagi pun la.. adooi pun tak bagus pun selalu cerita tidak benar pun pada orang .... he he he lain kali pun kita jumpa la ye!! http://www.emocutez.com

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 comments:

  1. hehe comel2..
    teringat gaya johan la :P

    ReplyDelete
  2. Ha ha ha ni INSPIRASI dari FIFI FAIRUZ FYUOO la pun ni adooai keh keh keh

    ReplyDelete