Cerita Tentang Bintang

Senyum jap sebelum mula menaip
Emoticons korang tau tak pasal bintang? Kalau kau tanya aku, jawapan aku senang: Bintang wujud diwaktu malam, dimana ada bulan di situ ada bintang... cuma teringin jugak nak tau apa ada disebalik cakrawala kat atas tu... Aku memang suka tengok bintang... bagi aku bintang tu ibarat lambang kegembiraan, dan bila tenung bintang hati aku terhibur... dan aku tahu selain aku ada beribu-ribu lagi insan diluar sana yang sama-sama merenung bintang dah berfikir...cantiknya bintang tu... lepas tu tersenyum kan?? he he he.. Patutlah kawan-kawan cakap aku ni kuat berangan... memang pun.. aku selalu fikir kat bintang tu kehidupannya indah macam dalam filem AVATAR... bila malam kerlipan bintang-bintang bertarburan di atas dan di sekeliling... cantiknya memang tak tergambarkan akal dan fikiran... dan sebab itulah aku nak SHARE dengan korang tentang keunikan dan keindahan bintang ciptaan Allah s.w.t.. semoga di dunia yang kekal sana nanti aku masih akan dapat melihat BINTANG...
Emoticons

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments:

Post a Comment