Evergreen a.k.a Malar Hijau

Fuyooo! Malar Hijau tak tahan tuuuuu (dah nak sama bunyi malaria dah :P). Pepejelah... tapi hari ni bukan nak citer pasal penyakit malaria, tapi aku nak mengimbau kembali citer-citer ongputeh zaman lampau macam zaman masa aku sekolah-sekolah dulu, awal 70-an. Ye la citer ongputih dulu-dulu best... sume berkisarkan tentang kekeluargaan, kasih sayang... suma citer dulu-dulu adala juga sopan dan segan silu sikit, mana ada "scene panas" macam kat stesen-stesen tv sekrang yang UMUM pun dah macam 18SX. Mana la kengkanak sekarang ni tak bijak pasal2 benda2 sensitif ni kan?? Aku ingat lagi dulu dulu punya citer antaranya LITTLE HOUSE ON THE PRIERIE, EIGHT IS ENOUGH, FAMILY, MORK AND MINDY, THE BRADY BUNCH, kalau citer-citer penyasatan aku suka citer macam HAWAII FIVE O, POLICE WOMEN, CHARLIE'S ANGELS, INCREDIBLE HULK, THE A TEAM, AIRWOLF, MC GYVER, THE CHIP.... Ha untuk citer drama family aku suka citer DALLAS, DYNASTY, FLAMINGO ROAD... Science fiction macam citer BATTLE STAR GALACTICA, STAR TREK...MEN FROM THE ATLANTIS... citer sekarang ADA??? He he he citer banyak tak guna jom kita layan video citer-citer malar hijau ni. (P/S: Untuk golongan yang lahir lepas tahun 90 kalau nak lebih lanjut korang tanya arr mak atau pak korang, tak pun nenek atau atuk... ok! Jom roll

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments:

Post a Comment