Mana Pergi Hilangnya...

Salam dan selamat malam bloggers2 yg belum tidur. Tadi masa aku main game kat FB tetiba aku terhenti... asal tah hari ni macam tak de mood nak post request untuk semua game-game kat facebook neh.. Tiba-tiba jer jari aku terus ke google search dan ini lah hasil-hasilnya yang aku dapat.. aku rasa mungkin aku tension kot dengah keadaan sekeliling. Aku rasa aku rindukan zaman kanak-kanak aku, zaman hutan hujan masih menghijau, desir ombak begitu nyaman menusuk kalbu, harum bunga di taman yang menyemarakan embun pagi... tapi... sayang semakin maju dan moden pembangunan semakin pupus semua tu... mana pergi hilangnya?? Sebagaimana pupusnya sume ni, begitulah juga hilangnya nilai-nilai kemanusiaan yang masih berbaki dalam diri kita... betut tak??

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments:

Post a Comment