Apakah dosa ku???

Ni la kan... kata orang: "Sayang anak tangan-tangan kan, sayang bini korang tong-tongkan" Hampeh laki dia ni... (tapi aku rasa kalau korang tegur mesti laki dia jawab: Aku ada...ko?? Mua ha ha ha sengal! sengal!


Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 comments:

  1. Hehe tweet iklan dalam belog sekali :)

    ReplyDelete
  2. Kesian kan bini dia.. :P

    ReplyDelete
  3. nape la sampai mcm tu sekali.....
    takut muka terkena matahari kot......
    huhu....

    ReplyDelete
  4. haaa3x... laki dia nak buat surprise bawak pi kedai gelang emas la tu....

    ReplyDelete
  5. Azmi Khan: Senang tak payah guna but keta mua ha ha ha..

    ReplyDelete
  6. Kazman Sue: Silap tu bukan nak surprise bawak pi kedai gelang emas, tapi sebenarnya dia nak menggelakkan bini dia x nampak kedai emas yang derang lalu keh keh keh

    ReplyDelete