Chesss! Copy CAT!!!

Ha! korang tau tak apa makna copy cat atau definasi bahasa Inggeris "IMPERSONATE" ? Ala.. sebagai contoh: Kan sekarang ni bersepah-sepah macam cendawan tumbuh kumpulan-kumpulan yang nak ikut K-Pop, ha lebih kurang macam tu ler... kaedahnya! Dari style rambut, tarian, nama kumpulan, dressing, cara menari sejibik-sejibik aaah!! Apa-apa pung derang, ada! Ko ada?! (He he he ayat kegemaran Cik PariPari... ) tapi la yang paling tepat sekali makna COPY CAT ni adalah seperti gambar dibawah neh... citer panjang pun x guna... apa lagi scroll le ye... hu hu hu! 





DILARANG MENIRU AKSI DI ATAS KEH! KEH! KEH!

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

17 comments:

  1. kehkehkeh...alahai ciannye kucin tuh kene copy cat...hihi

    ReplyDelete
  2. ni copy ke scan..kahakahakah..

    ReplyDelete
  3. syamsid dhuha: moo hang jangan gelak banyak sangat.. nanti lalat masuk mulut kang! he he he

    ReplyDelete
  4. Ungu Violet: UV cik pepari kalau badan kecik pun teringin gak nak copy cenggitu mua ha ha ha

    ReplyDelete
  5. Ym.Bundle: Ko nak copy ke? Ko nak scan? dua dua pun okeh je tu :P

    ReplyDelete
  6. comel lak ai ko kucen!!

    ReplyDelete
  7. gambar tu terbaik...

    ReplyDelete
  8. ShazCudin: Tu ko baru tengok kucen, ko belum tengok tuan kucen mua ha ha ha XD

    ReplyDelete
  9. Phat: Speechless Wed... (atas pujian tu~ sebenarnya x tau apa aku nak balas) he he he XD

    ReplyDelete
  10. pergh..
    ini kes penderaan ni.

    ReplyDelete
  11. akakakakka~ comelnya dierrr

    ReplyDelete
  12. shark: apa penderaan lak? dia yang dera tuan dia tu! :P hu hu hu

    ReplyDelete
  13. NURUL ASHIKIN: Itu baru kucing, belum lagi tuan yg tulis pasal kucing neh.. he he he ho ho ho mua ha ha ha XD

    ReplyDelete
  14. Mr.Cemat: Cemat ko jan ketawa kuat-kuat sangat simpan sikit gelak tu utk lawak2 pepari yg lain ok! he he he

    ReplyDelete
  15. waaaa....suka3...comey jer kucing tuh..

    ReplyDelete