Hilang...

Fuhh! Ayat santai permulan nota kali ni... lama aku tak menjengah blog, bukan apa disebabkan kesibukkan hidup harian, maklum la kerja makan gaji ni macam ni ler. Apa-apa pun alhamdulillah aku masih lagi bernafas di bumi Allah yang begitu indah sekali terselit beribu keajiban yang masih kekal cantik... Sepanjang aku meng "HILANG" ni macam-macam perkara, cerita, kejadian, ilmu yang bermenafaat aku kumpulkan dalam server aku (minda). Ada yang bagus, ada yang tak berapa bagus, ada yang langsung tak bagus. Makin lama makin tenat dah dunia ni sekarang, macam tu la jugak dengan peel (karenah manusia, dah tak tau batas halal haram.. cakap banyak kang nanti kata over alim plak kan?? Apa-apa pun aku hanya mendoakan yang terbaek untuk semua, kalau yang dan terlajak tu undur la balik, ikut la landasan yang betul, tak rugi kita berubah demi untuk kebaikan, dan pada yang baik dan berjaya... semoga kekalkan prestasi korang, kalau dulu setakat bagus, UP-kan sikit jadi HEBAT! Cewah! dah macam Dr Fazilah Kamsah lak aku.. he he he.. apa-apa pun aku dah lama hilang ni timbul balik.. tapi sebelum tu aku nak lurus dan upgrade serta format balik otak aku yang berserabut ni.. jom join.. aku nak renung gambar2 "koleksi yang menenangkan akal dan fikiran sambil dihidangkan melodi indah muzik kat blog paripari ni" cewahhh... apa lagi? Sudi-sudikan la ye.. hu hu hu
Terima Kasih ALLAH...

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments:

Post a Comment