IF U DONT LIKE MY ATTITUDE PLS CALL 800-WHO-CARES =)

Salam malam RABU... korang nampak tak tajuk post aku kat atas tu?? He he he so if you don't like my attitude please call 800-who-cares!! Mua ha ha ha >___<  Yang sebenar-benarnya ia adalah salah satu GROUP yang aku create dalam FB aku (yang dah berabuk kat situ lama tak masuk) tadi tangan aku gatal sangat, jadi aku pun bukak le balik... jeng jeng jeng aku ternampak beberapa gambar yang berpotensi untuk aku 'share'kan dgn geng-geng blog paripariputih. Korang kan suka yang lawak2.. Tak caya cuba korang tgk vote kat belah kanan tu... (nape tak percaya ke?) so aku rasa dalam banyak-banyak gambar, ni le gambar2 yang lawak dia paling tak ble blah, paling sengal dan paling hampeh tahap "GABAN" ha ha ha  aku baca 1000X pun hampir meletup2 angin dalam usus perut aku ... jom le kita nengok hampeh ke idak gambo2 koleksi WHO CARES aku neh... enjoy dude!









p/s: NANTI KALAU AKU TERJUMPA YANG LAGI SENGAL AKU UPLOAD LAGI OKEH!

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments:

Post a Comment