Down To Memory Lane

Persahabatan adalah harta yang tak ternilai bagi aku... kalau boleh aku inginkan persahabatan yang berkekalan hingga ke akhir hayat... dan semoga silaturahim yang terbina itu akan berterusan biarpun usia telah menjangkau senja... dan alhamdulillah walau pun tak semua dari mereka dapat aku jumpa tapi  sekurang-kurangnya aku berjaya menjejak kasih semula kawan-kawan aku sejak dari kelas tadika sampai la aku di IPT. Dan sebagai "tribute" untuk kawan-kawan kesayangan, aku telah mencipat sebuah video yang bertajuk Down To Memory Lane ~ Kenangan yang aku bingkaikan untuk mereka, dah pada teman-teman yang telah pergi buat selama-lamanya ku hadiahkan Al-Fatihah...



Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments:

Post a Comment