Cinta Terhalang Angkara Dua Darjat?

Pergh!!! Sadis! Di zaman-zaman moden ni pun, masih ada lagi kisah-kisah cinta terhalang macam dolu-dolu ek? Kasihan.. ni la kalau cinta memandang pada darjat he he he :P


p/s: Semoga En Oren & Cik Tomato akan mendapat restu orang tua keh keh keh

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

14 comments:

  1. alaa..ciannye

    lompat je pgr tuh...hihi

    ReplyDelete
  2. Ungu Violet: X leh nanti klw derang kawin nanti jadi keturunan TOREN nanti sapa nak jawab? he he he :D

    ReplyDelete
  3. ala tomei2.....hihihih

    ReplyDelete
  4. hekeleh!!tertipu cikgu..huhu

    ReplyDelete
  5. chegu abbas: memang tomei kan?

    ReplyDelete
  6. Teacher Basariah: He he he jan mare cigu :P

    ReplyDelete
  7. :p kalau keturunan toren pon toren lahh.. asalkan dpt bersame ;)

    ReplyDelete
  8. keh2x..antara tomato ngn oren mcm mana nak tau encik ke puan?

    ReplyDelete
  9. nadhirah: itule namanye CINTE ITU BUTE... he he he

    ReplyDelete
  10. ShahCudin: Yang ada siput hijau tu puannya, yg tak de siput tu tuanya (dah macam teka-teki nujum pak belalang la pulak) :P

    ReplyDelete
  11. harap bertemu jodoh la oren dan tomato tu, kan.

    ReplyDelete
  12. kakchik@ella: ha aa ye betul tu... derang pun ada perasaan keh keh keh...

    ReplyDelete
  13. hahaha comel lah pulak tomato ngan oren tu..hehehe kalau dedua suka jadinyer tomarenn lah hahahah


    http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/www-13-wednesday-worst-word.html

    ReplyDelete
  14. c'axoera: ni kira kacukan la kalau derang dapat anak nanti :P

    ReplyDelete