Ada aku kesahhhhhh!!!???

Selamat malam... dah solah meghrib ke?? He he he yang belum tu cepat2 masa dah nak habis ni! (lagi 10 minit jer).. tak nanti nyosa tak sudah bak kata org Nogoie : ). Aku tau ler memasing tengah mengambil port terbaek depan TV kan? Kan jap lagi AJL nak mula dah! He he he aku harap2 kali ni biar le lagu yang menang tu masuk akal sikit ye bukan macam tahun sudah... sampai maleh nak fikir bila lagu tu yg menang... reaksi aku bila lagu tu menang aku punya script "Ada aku kisah??!!" mua ha ha ha (pada korang yg suke lagu tu, jan mare ek... itu adalah sesuatu yang subjectif ~ so no komen mcm dialouge artis2 fofular kat Malaysia). Sebenarnya aku tak kisah sangat lagu mana yang menang malam ni, yang penting lagu tu mesti la yg memang layak, jgn buat lagi kezutan.. dan jangan sampai ada lagi status2 kat FB kebanyakkan nya berbaur "ADA AKU KESAH? - lagu ni menang :P" he he he... dan sebenarya n3 aku malam ni bukan nak citer pasal AJL ni pong... post aku kali ni sebenarnya lebih berkait dengan tajuk di atas... Sebenarnya ada banyak cara untuk menunjukkan karenah-karenah A.A.K ni... tak caya?? Jom tengok gambar-gambar kat bawah ni.... :P hu hu hu aku tak kisah... AIMAN pun tak kesah...











HA HA HA GELAK BESAU AKU... TENGOK GAMBAU-GAMBAU KAT ATAS NI.... AKU TAK KISAH LE... KORANG GELAK KE IDAK... BAGI AKU GAMBAU2 KAT ATAS NI SUMENYA MEMANG SENGAL-SENGAL BELAKA... HA HA HA!!!

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 comments:

  1. hahaha...gila kentang punya perangai mereka nie. memang gelak besau tgk. lawak pulak tgk duyung tu. miahaha..

    ReplyDelete
  2. wah yg pic last tu..siap terbaring lagi..haha

    ReplyDelete
  3. Wkwkwkwkwkwkwkwk lucu bener...waria duyung....:D

    ReplyDelete
  4. kelakar sgt gmbr2 nie..hehehe

    ReplyDelete