U-NIK itu CUTE :p

Ini namanya berubah haluan...


Selalunya TALAM je yang ada 2 muka, 
tapi untuk alaf baru ni ubah sikit konsep, T-shirt 2 muka he he he


Yang ni camner nak citer ni?? Mat camner ko gosok tu? he he he, ni kaedahnya korang x yah mandi, masuk terus mesin basuh baju, pas tu dah kering terus gosok mua ha ha ha : )


Ni apa kes berebut pulak ni?? 
Ko padam jer kartun tu... habis citer he he he


Ni namanya "Putus sudah... kasih sayang..." hu hu hu


AWAS! INI BUKAN SANDWICH INI SELIPAR!! 


Ni facebook sapa la yang tak mandi ni??


Mak ai! BESO nya mata dia... keh keh keh.. 
(padahal orang tu pejam mata)


Ala la la la kesiannya.... he he he 
ni aku x citer pun korang tentu tau, apa akan jadi seterusnya kan??


Keh! keh! keh! yang ni aku tak tau... 
samada Sinchan tiru dia... 
atau dia tiru Sinchan... lu pikir le sendiri :P


Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 comments:

  1. comelnya dak sincan tuh..ahahaha

    ReplyDelete
  2. ahahaaha...seyes unik!!!!

    Oh Fairy God Sister..siyes unik yg org nk padam api tu...hahaha

    keep on making Unique entry like this...haha

    ReplyDelete
  3. salam;
    yalah!..aku suka nengok sincan tu..comel..

    ReplyDelete
  4. HAHA. memg unik!

    ReplyDelete
  5. yg sinchan tu kena dera ngan parent dia ke hehehe..ketip

    ReplyDelete
  6. semua best.. lawak je, haha.. shinchan tu alololo..

    ReplyDelete
  7. hehehee... ni tapis yg comey2 je...hehehehe

    ReplyDelete
  8. best le tgk pict. ni sume..ilang tension kejap..huhu

    ReplyDelete