Apa rasanya??

Salam... n3 aku hari ni bukan nak buat''BANCIAN" tentang kepadatan penduduk tau... aku cuma nak tau secara kasar apa perasaan korang kan? Masih ada ke sisa-sisa cinta di hati korang pada bekas kekasih/tunang/suami/isteri? Cer citer ngan aku he he he aku nak kepohci sket neh... adakah jawapan korang pada no 1, no 2, no 3 atau no 4??

 NO 1 - TERLALU SANGAT-SANGAT 
Tak lalu makan, mandi, minum, duduk pun x boleh 
rasanya separuh mati la...


 NO 2 - MASIH JUO TOKONANG2 WALAUPUN SEKALI-SEKALA
kadang-kadang tu.....
terngiang-ngian saat saat manis kami berdua... sob... sob...


NO 3 - AH! AKU DAH OK DAH NI... KALAU TERKENANG CEPAT2 
AKU PEJAM MATA..
Kalau aku teringat cepat2 la aku ingat pasal menda2 yg happy 
macam bayangkan wajah Aaron Ajis ke... 
atau yg lelaki pulak teringat le wajah Maya Karin ke... (tak cengitu?? he he he)


NO 4 - HELL NO!!!!!!
Amboi! Marah bebeno kat X ko tu ye! Mandang pun x nak, siap toleh lagi jeling tajam gituu.... keh! keh!keh! (tak baek ko sekurang-kurangnya maafkan le dia ~ nanti ko dapat pahala, pas tu ko tak jumpa dia dah x salah ko lagi) he he he.. 


AMARAN: JANGAN BUAT CENGGINI PADA XX YG ADA BLACK BELT! MUA HA HA...

RENUNGAN: APA JUA YG TERJADI TU ADALAH KETENTUAN ALLAH S.W.T kita hanya mampu merancang dan DIA yg tentukan.. so jangan bersedih pada setiap apa yg menimpa kita.. hidup harus senyum SOKMO : )

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 comments:

  1. len rase xde, jus rase tetibe je nk lempang muka org yg tanya soklan ni kat aku...ko ader??haha

    ReplyDelete
  2. ermmm...ntah lah....
    rasanya semua kat atas kot...kihkihkih

    ReplyDelete
  3. hurm...skrang da x rasa pape da...dulu waktu2 mla2 rasa gakla skit..tp lpas redha dgn ketentuaan Allah kerna dia thu yg trbaik utk kita kan...cma hidy hrap xkn jmp da dgn ex hidy yg dulu sbb tkut luka lma brdarh kmbli...I`m happy with my life now...=)

    ReplyDelete
  4. ohhh.. NO 4 SEMESTINYAAAA...!!!

    ReplyDelete
  5. no komen... hehehe

    ReplyDelete
  6. saya rasa sayang hey..rasa sayang2 hey.... hik..hik.. ;)

    ReplyDelete
  7. ngegadanyer kucin tu!!! rasa macam nak picit2 ajer hahahah

    ReplyDelete