Apo kes ni??

Ish...ish..ish. Aku terkejut badak bila mula-mula aku tengok gambar-gambar kat entri aku ni. Bukan apa nak kata aku ni baik sangat tak la jugak, masih belum sempurna menutup aurat 100% (tapi alhamdulillah aku tutup juga le rambut aku). Hangat hati dan biji mato bilo tengok gambar-gambar ni, ermm nak kata derang ni "buduh", tak jugok, nak kata "mangang" pun idok jugak, nak kata "sengal" mungkin la kot. Sedangkan kalau pakai "inner" pun dikatakan tidak menepati syarak, kalau yang cenggini apa pulak nak dipanggil kan?? Adoooaiii!! Bikin malu jer kat orang-orang yang bukan Islam, sebabnya derang ni macam mempersendakan jer cara pemakaian tudung tu. Kalau dah macam ni kaedahnya baik dia "free hair" je lebih tak sakit mata, dan tak menyinggung mana-mana pihak. Sapo setuju ngan aku angkat ketiak... he he he. Tolong la ye korang berpesan-pesan kepada, saudara-saudara wanitamu supaya janganlah memperkotak-katikkan cara pemakaian tudung, ini soal maruah umat-umat Islam. Pada yang lelaki tu mata korang tu pun aurat jugak, tengok sikit-sikit dah! Jangan lak nak renung lama-lama he he he :P inilah yang dinamakan "ATAS U.I.A BAWAH U.S.A" (Renung-renungkan dan selamat beramal)







En Kucen: Uiiikss! Apakah ini?? 
Gapo dio jadi lagu ni Mek ooooooi!??? He he he




Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

22 comments:

  1. yg pnting kucing itu tetap comel seperti biasa :)

    ReplyDelete
  2. wowwwwwwwww hebatnya dorang pny tudung ni ehehehehe yg tgh mandi tu yg seksi hohoh

    ReplyDelete
  3. Pkai tudung tp pkai skirt pendek????
    Diorg bleh slumber je kn..
    kite tgk pn dh pelik...

    ReplyDelete
  4. hahaha kucing tu tercengang je :p gila lah.. yg tu mcm ada org endon , cina pon ada,, maybe mualaf kot.. jgn salah sangka pic first tu.. maybe dia baru nk belajar masuk Islam.. tp yg pic mandi nmpak spender tu , rasa nk tibai je dari jauh. HAHAHA

    ReplyDelete
  5. aku dtg sini nak tgk tuceng jer.. xmau la tgk yang lain2
    hehe

    ReplyDelete
  6. gile! lempang nakkk?? hahaha

    ReplyDelete
  7. hahaha...comel lg kucing tu dari depa..wakakak..

    ReplyDelete
  8. ish3 betoii ke nihh ? edit je kottt . photoshop can do anything dear

    ReplyDelete
  9. Inilah akibat daripada kurangnya pengetahuan agama...

    Jemput singgah ke blog Koding...

    ReplyDelete
  10. astaghfirullah!

    persoalan antara menutup aurat dan berfesyen..mane satu pilihan qalbu?it can happen ma, combine 2 things into 1 but agak2 la..

    bertudung labuh tu bukan hanya nak tutup aurat, bertudung labuh bukan untuk dipanggil ustazah, bertudung labuh itu pakaian muslimah

    wallahuallam.

    ReplyDelete
  11. astaghfirullah!

    persoalan antara menutup aurat dan berfesyen..mane satu pilihan qalbu?it can happen ma, combine 2 things into 1 but agak2 la..

    bertudung labuh tu bukan hanya nak tutup aurat, bertudung labuh bukan untuk dipanggil ustazah, bertudung labuh itu pakaian muslimah

    wallahuallam.

    ReplyDelete
  12. adeh. smpai cmtu skali pkai tudung. =='. baik xyah.

    ReplyDelete
  13. T_______T mesti kes asal boleh janji tutup rambut....

    ReplyDelete
  14. 0rg zman skrang.,ish3.,pelik2 belaka^^

    ReplyDelete
  15. Anonymous23/3/12

    maybe dorang ni pakai legging....rasanya di edit... zaman sekarang,klik dihujung jari jer,,

    ReplyDelete
  16. adoi.. macam2 hal..
    pakai tudung x wajib, tutup aurat tu wajib

    ReplyDelete
  17. huhu. betul2 ade ke org cmni? aduhai~

    ReplyDelete
  18. mohon delete sume pic sebelom jakim dtg. akakak :))

    *hope diri kite sentiasa dipelihara:)

    ReplyDelete
  19. nasib baik wa overage..ehh? :p

    ReplyDelete