Don't Judge A Book By It's Cover


Don't judge a book by it's cover?? Ya.. jangan nak suka menilai seseorang itu dari fizikal luaran, tak semunya yang berpakaian compang camping dengan seluar sendat "rimau bintang" tu jahat atau samseng atau rockers jalanan... kadang-kadang nampak jer rock, ganas tapi masyallah solat tak tinggal. Macam tu le jugak sebaliknya kalau tengok wanita yang bertudung litup tu (tak semua, ada segelintir) sekali tu buat  "projek" tuuut... dgn boypren/menyeluk saku. So... macam aku cakap tadi la tak semua, tapi disebabkan seorang dua ni la maka, tercemarlah maruah orang-orang yang benar berjilbab kerana menutup aurat. Tapi kalau kau tanya diri aku... aku tetap aku macam mana korang tengok entri-entri aku macam tu la jugak aku di alam nyata he he he. Aku ni jenis berterus terang, aku jenis tak suka nak meninggi diri cehhh... (sila muntah sekarang he he he). Kalau aku tak de duit, aku buat cara takde duit, tak payah la sampai nak bergolok-gadai semata-mata nak nampak glam... so... it's hard to judge me in and out ha ha ha.... (biorle rahsie)... ok tata titi tutu... den nak tutop kodai... esok pagi2 dah nak bangun anto anak gi sekolah... pas tu nak gi kijo... so gud nite, selamat malam, assalamualaikum....




Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 comment:

  1. setuju apa yang awk tulis 2..heheheh

    ReplyDelete