Hey You! LAUGH or DIE!!

Laugh or Die???... jangan kecik hati no dengan tajuk aku kat atas tu... bukan apa aku tau la ramai yang rasa cuti seminggu tu masih tak cukup... korang ni bior betul... ok la tu cuti sekolah seminggu. Ate... kalau nak cuti panjang berenti jer kerja... habis citer mua ha ha ha... (aku cakap jer orang, aku pun sama sebenarnya) Dah lama memerap kat rumah ni, so liat le nak meredah "traffic jam" esok :P, tapi apa pun "demi mencari sesuap nasi" akan ku harungi jua... ceh ceh wahhh!! Jadi sebelum kita sume pergi kerja esok dengan mood "Monday Blues" apa kata korang layankan aja entri aku ni, untung-untung boleh la jugak bagi motivasi Ahad kat sapa-sapa yang mengalami "sindrom malas nak gi kerja esok" kan?? Keh keh keh... BAIK KO GELAK kalau tak!!!!!! *-* Hu hu hu...

Yaaaa! Ini la "sindrom" yang aku maksudkan tu... oo.. klw yang lain2 kemain lagi rajin ek??!! Tang "kerja" ke laut dooo ha ha ha (aku rasa pedas la lidah ni nge nge nge) sapo makan cili dia terasa podeh.. aku la tuu.... :P


Yang ni pun ada kena mengena jugak ni dengan kerja. Mana taknya bila sampah sarap dah menggunung kat permukaan bumi ni (macam dalam iklan Maya Karin nagis tengok bumi tu), maka berlaku lah proses "pemanasan global" jadi makin lama, bumi ni makin panas... he he he macam gambo kat bawah ni... SOALAN: Sempat lagi ke bumi ni bertahan sampai 2020 Allah saja yang maha mengetahui...


Ko ni apa halnya Jang oooi!?? Dua alam ke hapa dia ni!!?? Ni.. pun sama la ni, malas nak practice joget dengan orang lain ni, last2 dibelasahnya bagi dua badan dia macam "Two Face" dalam filem "BATMAN"... Hai la hai!! Puas la jugak dia nak menjait baju dua alam ni kan?? Tapikan, kalau korang nak tengok yang betul punya... sebenarnya memang ada, ramai yang cenggini kaedahnya, korang gi le Phuket... gi nengok "paper doll" show. He he he ko jan tanya la mana aku tau kan?? Aku dah pegi dah..tu yang aku tau tuu.. Ha! pada blogger2 lelaki yang "encem2" tu, korang baik2 no... janganlah menggatai nak duduk kat seat paling depan.. Habis nanti ko di tariknya naik ke atas stage.. hu hu hu tak cukup kat situ.. dia ikut pulak korang balik hotel... aiyok tak taiyok :P (tapi kunsa-kunsa dia memang cantik, jeles aku tengok kalah pompan asli you) ONLY IN THAILAND : )


Cara berkesan untuk mengurangkan kesesakan lalu lintas, JIMAT, SELAMAT?? MEMANG TAK SELAMAT :p Only in AFRICA


Nape ko ni Dol!!!??? buang tebiat ke hapa??? Ha! Ha! Ha! Aku tak leh tahan bila tengok muka uncle yang kat belakang tu.. wa ka ka ka ada gak orang yang sengal cenggini ek?? Tak kesah la kan... janji dia nak  jugak join larian tu... hu hu hu


Ha ha ha si Dolmat ni lagi la spesis SENGAL... 
ko malas nak exercise lagi mo dapat 6 PAX... suka hati jer tampal roti kentang kat perot dea...ha ha ha 


Sesungguhnya ''LURUS BENDUL" itu kadang-kadang ada kebaikannya, 
tetapi ada jugek yang menjurus kepada "KESENGALAN" jua hu hu hu...


EN KUCHENG: "Nasib baik la... aku ini hanya seekor Kucen..." 
Ala la la la sayunya he he he


DAH!!! HABIS DAH!!! APA LAGI YANG KORANG DOK SCROLL2 KAT BAWAH NI!??? 
DAH2 GI MANDI... BUAT APA-APA YANG PATUT... JANGAN ASIK NAK BACA ENTRI JER TEE HE HE HE : )

HAPPY WEEKEND ALL

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 comments:

  1. hahahahha...gambar semuanya membuat aku senyum petang2 begini...

    ReplyDelete
  2. yg 2 faces ngah menari tu memag stail habes..haha

    ReplyDelete
  3. Ha!hah!Very humorous collection.

    ReplyDelete
  4. Anonymous18/3/12

    yang pondan thai tu paling style ^^

    ReplyDelete
  5. santainya jogging pakai kain pelikat

    ReplyDelete
  6. sape yg xmandi lagi ni..wauwauwuah

    ReplyDelete
  7. macam-macam tapi kelakar jugak ye

    ReplyDelete
  8. seronok jugak jogging beramai-ramai ni

    ReplyDelete