Maaf, Sorry, 죄송합니다, désolé, 申し訳ありません...

Salam Sabtu... huh...ada sesaiapa tak antara korang yang awek ke, pakwe ke, suami, ke isteri ke dan sapa-sapa jer lah yang tengah merajuk?? Ha sesuai gitu dengan entry aku malam-malam Sabtu ni. Perkataan maaf tu walhal pendek jer nak sebut, tapi nak mengucapakanya tu adaooohaii... tersangat la seksanya kan?? Terkulat-kulat, terkial-kial nak ucapka Maaf, terutama sekali kalau kita sendiri yang bikin silap. Takpe dun worry, sebab malam ni aku nak ajar dan bagi korang idea cara-cara dan juga kata-kata yang "mungkin" boleh korang ucapkan pada orang-orang yang tengah merajuk tu. Mana lah tahu untung-untung sejuk balik hati derangkan... nanti siapa yang "senang hati"? Akak, dan korang jugak yang akan senang che he he he...
So on your mark get set... GO  GO GO ALE ALE ALE.. he he he

Ayat-ayat maaf yang PERTAMA



Ayat-ayat Maaf ke-2 yang ni drama sket ni..


 Ayat-ayat maaf ke-3 ni sesuai untuk memujuk BFF korang


Ayat-ayat maaf ke-4 ni... untuk korang yang sikit-sikit mengamuk, 
sikit-sikit tangan nek ke muka (aku harap2 tak de la yg macam ni)... 
tak baik derang tu bukannya "punching bag" korang...


Ayat-ayat maaf ke-5, yang ni kira educated sket la... 
ni aku rasa sesuai untuk korang yg sebenarnya marah disebabkan perkara2 kat bawah ni...
 pandai2 la korang nak ngayat mintak maaf... kelassss 
(pendek kata mintak maaf tak berapa nak ikhlas la ni he he he)


Tapi kalau, pujuk tak jalan, mintak maaf... tak jalan, 
cakap bebaik pun tak jalan, siap-siap lagi nak bagi warning nak merajuk.. 
korang buat jer cam kat bawah ni hu hu hu...


Aku "GRENTI" lepas tu mesti yang nak merajuk tu pulak,
yang akan mengelabah dan akan cari alasan macam kat bawah ni.



Lepas tu nak lagi drama korang dengar la lagu kat bawah ni... he he he


Apa tunggu lagi? Kasi angkat itu talipon kasi dail la sikalang!! :P

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 comments:

  1. Wah!!! ramai kena minta maap kat aku ni...kekekeke

    ReplyDelete
  2. Buangkan dendam dan sakit hatimu..
    Berikanlah kemaafan kepada mereka...

    Jemput singgah ke blog Koding….

    ReplyDelete
  3. haha..pegi mampos la !!!!haha

    sempoi gile gambar tu..haha

    haip, nk mintak maap pun kene pakai b.ground music gak ??!! haha

    ReplyDelete
  4. suka entri kali ni..hehehe
    bley x if misz domu nak cakap..

    " aku maafkan kamu..
    tak perlu kita bertemu..
    cukup kau tahu..

    aku maafkan kamu..
    tak perlu sebut namaku..

    hehehe..xingt lirik

    ReplyDelete
  5. Hehe, nnt nak pinjamle sket gamba-gamba tu :)

    ReplyDelete