Pasangan Bahagia...

Assalamualaikum w.t.b... pagi ni hujan lebat sangat, so aku mendoakan kesejahteraan kepada kita semua dengan turunya Rahmat dari Allah s.w.t agar dapat membersihkan apa juga kekotoran yang terpalit di muka bumi ini. Ok jom mulakan entri pagi Jumaat ni aku nak bercerita tentang retis Malaysia sekrang ni yang khabarnya ramai yang sedang di landa kebahagiaan, semoga pada arits-arits yang baru berkawan, baru nak berputik cintanya, baru nak bertunang, baru lepas bulan madu, baru lepas timang anak dan sebagainya... semoga kekal hingga ke akhir hayat (aminnnn... jom sama-sama kita aminkan derang). Supaya berkurangan la kes-kes cerai berai. Semoga mereka berfikir panjang lebar sebelum ingin membuat  kenyataan "ia terlalu peribadi, yang boleh saya katakan kami sudah tidak sehaluan" (ayat2 skema kan) tak faham?? Maksud aku bercerai la kalau dah buat statement cenggitu. Harap-harap takde la ya... dan aku harap sebelum statement cam tu keluar, biarlah derang fikir tentang budjet ratus-ratus yang dilaburkan untuk majlis gah... akhirnya hanya mampu bertahan di tengah jalan jer kannnn??? Jom kita tengok artis-arits yang sedang bahagia hidup mereka di samping pasangan derang...

Retis 2 orang kat bawah ni takyah la aku kenalkan korang mesti dah kenal kan... (walaupun aku tak le minat sangat retis pompan ni, tapi aku masukkan la jugak dalam senarai pasangan bahagia)... hemm bila la derang ni nak nek pelamin ek?? Ke memang kita suma tak kan berpeluang nengok. Sebab khabarnya nak adakan majlis tu nun jauh di Bali. Betui ka?? Kita tunggu dan lihat.


Ini pun pasangan retis, walaupun aku tak berapa la minat yang retis lelaki tu, aku masukkan la jugak kan. So derang ni khabarnya nak buat majlis bulan 5 nanti kut?? Ehmmm benda yang elok buat apa dilambat-lambatkan tak gitu dek non...


Yezzaaaa! Ini dua orang pun kira sedang diambang-ambang wati! Eh silap diambang bahagia, semoga cepat2 naik pelamin....


Ohhh! Yang ni dah selamat dahhhhh : )... Aik takkan baru balik honeymoon dah duduk ala-ala jauh sebatu he he he (semoga cepat2 timang cahaya mata buat retis 2 org ni)


Ya inilah contoh artis yang patut dijadikan telada pada pasangan2 artis yang baru mendirikan rumah tangga... bukan aja perkahwinan mereka hingga hari ni masih bertahan, malah kurang kontorversi dan sentiasa menyorokkan masalah rumahtangga derang... (itulah yang sepatutnya).. semoga artis2 Malaysia jadikan Vee & Rashidi sebagai Icon Artis Bahagia... : )


gambar-gambar credit dari OHBULAN

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 comments:

  1. moga berbahagia selamanya..

    ReplyDelete
  2. moga berkekalan.ala...nak kawen jugak

    ReplyDelete
  3. bahagia ye diaorg..heheheh

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah, smoha berkekalan akhirnya

    ReplyDelete