Berbagai Rasa... Di mulai dengan Al-Fatihah

Al-Fatihah, (bertafakur seketika) As Salam semua, hari ni ada banyak perkara yang terjadi dalam masa sehari, ada berita gembira dan ada juga perkabaran sedih yang baru aku terima melalu FB aku, ucapan Takziah buat keluarga bekas Majikan aku (yang aku bekerja selama 8 tahun bersama-sama syarikat ni), Allahyarham En Yusof Abdullah, seroang bapa kepada 9-10 orang anak (ini pun aku tak berapa pasti), dan meninggalkan seroang balu. (Aku pun dah lama x jumpa dia, sebab masa aku kerja kat situ lagi, dia dah berhenti dulu). Arwah meniggal malam tadi akibat kemalangan jalan raya, (tidak dapat dipastikan lokasi kejadian). Aku ingat lagi pertama kali aku pergi intervew dia dan seorang lagi bekas majikan yang menemuduga aku, (paling aku tak boleh lupa, buat pertama kalinya dalam hidup aku, aku disuruh berlakon untuk sessi temuduga tersebut, dah aku berjaya meyakinkan dia kebolehan aku) Sebab masa tu jawatan yang aku pohon adalah sebagai seorang Assistang Creative Department. Dan untuk pengetahuan korang dari situ la aku baru mula mengenal computer...  dan dari situlah juga bermulanya kerjaya aku dalam bidang production bermula... walaupun dia dah tak de, tapi aku nak ucapkan terima kasih... "Semoga rohnya dicucuri rahmat, dan dia ditempatkan di kalangan orang-orang beriman"... amin

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 comment:

  1. al-fatihah buat arwah.moga rohnya dicucuri rahmat di sana

    btw,u r tagged

    http://noruazuran.blogspot.com/2012/04/segmen-tambah-follower-tambah-kawan.html

    ReplyDelete