Jom Google + nak??

As salam, aku rasa ramai lagi yang tak faham tentang Google + ni kan? Dan aku salah seorang daripada yang ramai tu. Pada sesiapa yang ada add aku guna Google + ni thanks, kalau aku tak add korang balik sila inform, sebab sebelum ni aku main add jer, sekali orang yang aku add tu banyak gambar 18SX... (kalau ada yang terlepas tu tak tau lak aku kan). So ada sesiapa yang boleh bagi hikmat nasehat macam mana nak guna Google+ sila la bagi komen. Mana-mana yang aku dah add kat blog korang tu pun sebenarnya aku main belasah jer add... hu hu hu entah apa-apa le yang aku buat pun aku tak tau... :P



Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 comment:

  1. sebenarnya sy pon tk tahu apa bende google + .. kpd sesiapa yg th silelah komen entry nie..

    jemput ke blog saya.

    kalau rajin tolong follw sekali yerk? Hihihihi

    ReplyDelete