Pardon Me... Do I know You??

Ala la la la "klise" sangat la ayat kat atas tu... apa kes pardon-pardon kan?? Ha ha ha... ko kalau nak pardon aku... bagik salam la Assalamualaikum w.t.b. Kalau nak berkenalan cakap jer terus terang... Aiman tak kisah... eh aku tak kisah keh keh keh... (ni citer dolu-dolu le masa zaman aku muda2 dulu... zaman masa muda belia dulu). Aku ni dulu ramai teman (teman tapi mesra - ce ce ceh.. sila muntah sekarang he he e)... ada sekali tu, aku ingat lagi sorang mamat ni... punya dia nak tackle aku (memang la kenal dia sebab kawan-kawan dia yang lain pun cuba nak tackle aku (maklum masa tu saham tengah naik kan ha ha ha)... Nak dijadikan citer, hari tu dia nak sangat hantar aku balik (tanpa pengetahuan kawan2 dia yang lagi dua orang tu) jadi kami pun balik la naik cab. Masa tu hujan renyai waktu senja... bila dah sampai depan umah aku, aku ajak la dia masuk, jumpa dengan mak pak aku (ok la kan, bukannya aku suruh dia nak suruh masuk minang)... sebabnya dia kena la respect parents aku. Jadi dia pun masuk ar... tak lama pun, pas tu dia balik... masa tu hujan masih renyai2 dan dia minta diri... aku pun antau le  dia kat depan pintu (jer ha ha ha tak kuasa nok nak basah kan diri semata-mata nak ngantar mamat neh kan)... jadi si R ni balik la.. Jarak dari rumah aku nak ke jalan besar makan masa dlm 10 minit jugak la... jadi dia pun menyusur le dalam gelap sorang2 (kunun2 halilintar sanggup ku tempuhi keh keh keh)... Tengah dia jalan sekali... gedebush... AIYAAKKKKK!!!! (dia tak la cakap macam tu, aku jer yang suka suki tambah scrip ni ha ha ha) korang tau apa jadi?? Dia sudah masuk dalam parit kat padang bola depan umah aku... (aku tak nampak sebab aku dah masuk, esoknya tu baru dia citer kat aku) Korang tau sebab apa dia kedebush? Sebabnya, konon2 nak tunjuk macho (dia tak pakai sepek)... patut la muka dia lain ari tu.. ha ha ha apa pun aku kesian la jugak ke dia... berenang dalam longkang semata-mata nak kelihatan "PROPA"... my advise to him BE YOURSELF... org suka dekat kita bukan sebab tak pakai spek ke hapa... yang penting nawaitu ko tu jujur... :P (last-last dia pun ada awek lain, kan tak pasal2 ko terjun longkak free free he he he ~ JAHAT AKU KAN???) eh bukan tajuk entri aku "Pardon Me... Do I know You?" ha ha ha suka hati aku ler... nak tulis apa pun keh keh keh... jan mare... nanti kena jual....


OPOOCOOOT!!! ALA LO LO TOME NYA DIA 
"TERGOLEEK DOG!" HE HE HE


MORAL OF THE STORY : THIS IS WHAT WE CALL 
"LOVE IS BLIND"

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 comments:

  1. Nice posting, salam persahabatan ....

    ReplyDelete
  2. hahah funnya..sian dia jatuh kan..mmg malu >.<

    ReplyDelete
  3. gambar last tu cam familar sangat...sangaaat !! u so mean !!!

    hahaah

    ReplyDelete
  4. Ahmad Saufe: No heart feelings.. Bila dipanggil-panggil ko tak menjelma, bila aku seru2 pun ko tak menjelma.. ha ha ha last last aku letak si nomel ni baru ko menjelma ha ha ha glad ur back :)

    ReplyDelete