SEJAMBAK BUNGA ROS DARI BOSS : )

Fuyoooo! tadi masa aku tengah sibuk dengan kerja tetiba jer boss hulur sejambak bunga Ros kat aku! Terkezut badak jap, aku la... yang terkejut (badak-badak tu, dah sah la tak effect apa-apa, sebab dia tak dapat bunga). He he he... Bos aku bagi aku bunga! Boss korang ada ke?? ha ha ha (silo muntah sekarang keh3x) Tapi jangan la pandang dengan gaya "lipatan serong" pada aku, sebab bos aku tu pompan, bukan lelaki ya! Aku tanya dia apa mimpi dia beli bunga? Rupa-rupanya ari tu aku ada cerita kat dia kalau dia nak beli bunga-bungaan (dengan jumlah borong) dia boleh cari kat satu kedai ni kat Bangsar. Dia memang menjual bunga secara borong. Dan, bos aku ni tak lama lagi nak kawin, tu la yang aku bagitau dia... So kalau ada sesiapa nak buat wedding ala-ala "garden wedding" so far aku rasa ini la tempat yang terbaik kot, compare kat tempat-tempat lain. For details klik sini: 


Cantik kan?


Aku punya yang kaler "Oren Vintage" ni la la la la....


Tadaaaa!! : )


Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 comments:

  1. Anonymous4/4/12

    hukhuk ingat kena ngurat dgn bos tadi hihi

    ReplyDelete
  2. Nasib baik dia beri Bunga, kalau beri penyapu...Apa kes...???
    ha...ha...ha....

    ReplyDelete
  3. sungguh aku tertipu.. aku ingat bos hensem yg bagi bunga hahaha..

    ReplyDelete
  4. Kak, cakap la kat bos akak tu.

    "takkan bunga je?"

    kehkeh :P

    ReplyDelete
  5. Bestnya dapat bunga.

    ReplyDelete
  6. cantik bungatu

    ReplyDelete
  7. wah wah wahhhhh dapat munge....kita pun dapat gak tadi...hehehe tgk ni

    http://ch000tz.blogspot.com/2012/04/spontaneous-feelin-meelin.html

    ReplyDelete
  8. uish...ingatkan pe kes la tadi boss bagi bunga.hoho..nak bagi bunga for my girl's bday diz month.hehehe

    ReplyDelete