Aku Yang Tak Punya Perasaan...

Nampak zalim sungguh entri aku kali ni... Yep!! tapi itulah realitinya... katakan lah apa pun yang ingin korang lemparkan di muka aku yang seposen ni... korang boleh cakap aku ni hati kering pun aku tak kisah... (ada aku kesah??) he he he...

Sebab aku adalah aku... dunia berputar "backward" hatta sekali pun, aku tetap aku... (ko apa peduli??) he he he... kutuk la aku... hina la aku... aku tetap di tahap "muke selamber tahap paling gaban dan baban" (ko hade??) he he he...

Sekering-kering pun hati dan naluri ku... aku tak ganggu hidup orang, aku tak mintak duit orang dan aku tidak mengemis di kaki-kaki jalan (bagi aku penggemis cinta itu hanya sebuah tajuk lagu nyanyian Ella yg berjudul Pengemis Cinta) ha ha ha... apakah??? 

Sebabnya dah Allah jadikan aku sebegini rupe... jadi janganlah ko salahkan aku jika AKU TAK PUNYA PERASAAN macam gambau-gambau kat bawah neh...... he he he.... 














DAH! CUKUP-CUKUP! AKU DAH TAK PUNYA PERASAAN DAH NAK MENULIS, KANG TAK PASAL-PASAL BOSS AKU LAK "KERING HATI" BAGI AKU "SURAT CINTA" MACAM KAT BAWAH NI... HE HE HE



hatiku.yang.kering.kembali.lembab.selepas.bersolat@paripariputih


Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

15 comments:

  1. wa heartless wehh. biar kene caci keji. tetap hadap dgn muke suci. hewhewhew

    ReplyDelete
  2. gambar yg baring berpeluk dgn camel tu terlebih perasaan tu hehehehe...

    terima kasih buat aku sengih sendiri hehehehe....

    ReplyDelete
  3. sabar yer pari2 putih :) lawak semua gambo2 tu :)

    ReplyDelete
  4. yg gamabr 1st tu, fuufuuuhh...daku kaki gayat, mmg xmampu nk nek cmtu.kehkehkeh...

    http://komik2malaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. All i can say is.. think positive, and motivate urself..
    Same goes to me.. if you look down.. u'll stay like that forever without improving :)

    (http://syedsalleh.blogspot.com/)

    ReplyDelete
  6. hehehehee foto yg menarik

    ReplyDelete
  7. Sabar ye ^_^ hee. Sangat menarik gambar2 diatas :D

    ReplyDelete
  8. Assalammualaikum.. saya suka tgk gambo yang tido dlm ketapi ngan yg babam celah unta tu. chill giler,hahahaha

    Ni bukan tahap kering dah, kering kontang..takda prasaan sungguh, T____T

    ReplyDelete
  9. hahahaha suka gambo telor tu comey plak kekeke

    ReplyDelete
  10. HAHAHA. gambar-gambar semuanya kelakar ! :D

    ReplyDelete
  11. HAHAHA. gambar-gambar semuanya kelakar ! :D

    ReplyDelete
  12. gila gelak-gelak tgk pic nih..

    ppp , ade haku kesah ??

    haku adeww jee...

    phewww..

    ReplyDelete
  13. hahaha serius lawak gambo baby 2 org tu!!
    yg gambo org tido tak hengat dlm LRT tu pon lwk gak!! haha

    ReplyDelete
  14. boleh plak padam api sambil duduk ek? haha betul2 takder perasaan.. kahkah.. nice betul gambar diatas..ekekekk...

    ReplyDelete
  15. mmg btul2 babun layan laptop tu, hukk...

    ReplyDelete