Bila Ego MERAJAI...

Perempuan Tu:
Kenapa la dia ni tak pandang aku... ???
Ah lantak la... dia tak perasan aku kot...

Lelaki Ni:
Eh dia pandang aku (baik aku buat-buat tak nampak)
Alamak! Tak pandang aku langsung....

He he he Padan muko itu la bila EGO beraja di minda...
Satu apa pun tak dapat....
Ini lah dinamakan situasi main tarik-tarik tali...

"EGO" tak bertempat hanya merugikan diri sendiri.... Pernah tak korang hadapi situasi macam ni?? Aku pernah... last-last BOJALAN (shortform of BOLEH JALAN DAA...) jer la he he he 


chill out@paripariputih 

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 comments:

  1. Salam..hurmm..tak pernah la kak..sebab..lana tak suka pandang orang..bhahahahah, nmpak ngat jawapan tu ada unsur2 jahat,ahahaha.

    Mestilah pernah..takpa, bak kata akak, chill out! yeayyy!

    ReplyDelete
  2. Yup... dulu masa mude-mude last last duo-duo tak dapek... masing berat mulut nak cakap lepas tu terus nyanyi lagu kumplan sweet charity le: jangan tunggu lama-lama nanti lama-lama dia di ambil orang keh keh keh

    ReplyDelete
  3. last-last dua-dua melepas....hehehehe

    ReplyDelete
  4. Hrmmmmmm tak hengat hehehehe :p

    ReplyDelete
  5. cantik! ini boleh dtgkan ilham buat cerpen :)

    ReplyDelete
  6. nak ego leh je tapi biar la kena pada tempat & tak over.hehehe

    ReplyDelete