Hari Isnin Yang Malas... (Aku.. Yg Malas.. Isnin Tak He3)

Ya memang hari ini hari Malas PPP. Ko hade?? He he he... Ari ni aku rasa malas segala-galanya. Tadi sampai opis kul 9.30 ngam-ngam ho jer... Tapi sblm tu, aku dah text boss cakap mai lambat sket. Memandangkan ari ni lunch kiterang pakat-pakat makan lunch "malas" gak, (hambek ko) ha ha ha dah lu sume macam kambing "nyekik daun" jer... ko ade?? Ha ha ha...

Hari ni aku malas nak bersiap ke opis, sebab aku kena bawak "groceries" utk salad, jadi bila dah terlambat, baru terhenggeh-heggeh nak mandi, capai jer baju mana sempat... Keh keh keh (jgn la ko ikut tabiat malas aku ni ok) Jom la kita tengok apa dah jadik kalau PPP lalui hari-hari malasnya... arrrrhhhhh! MOnDaY BlUEsss....

Bila aku dah malas, aku memang jadi betul-betul 
PEMALAS.. he he he


Tak de masa aku nak layan cameraman neh.. 
Lu x nampak wa tengah bz buat salad??? ha ha ha


Tada... ini la LUNCH maleh kami...


Ko hade ke?? Gi opis pakai T-Shirt ngan selipar Jepun?? 
Keh keh keh... aku sorang jer yang rajin buat cenggini ni...


Udah-udah le tu bergambau aku nak nyekik lak ne weh.. ha ha ha




hariharimalasPPP@paripariputih



Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 comments:

  1. whoa ..sedap nampak ...meh join contest ni http://www.spudinpunya.com/2012/05/paste-this-quote-and-you-become-famous.html

    ReplyDelete
  2. Salam..malas2 pun, bab makan nampak mcm rajin je akak lana sorg ni,hahaha

    ReplyDelete
  3. SP: ha ha ha ko nak ke?? meh le sini amek... :P

    ReplyDelete
  4. lana: buat-buat rajin jer tu keh keh keh

    ReplyDelete
  5. uish...relax betul gi keje camtu je.hahaha..nak jugak salad tu.

    ReplyDelete
  6. aReLaN: boleh nnti PPP simpankan ek ^_^

    ReplyDelete