Izinkan Aku...


~ Duhai ♥ S.A.H.A.B.A.T ♥ Izinkan Aku ~




♥ Pinjamkanlah kekuatan semangat pada teman yang memerlukan meskipun saat itu kau sendiri sedang lemah.

♥ Sandarkan bahu buat sahabat yang kesedihan, meskipun saat itu kau sendiri sedang menangis.

♥ Bersedekahlah kepada yang memerlukan infakmu, meskipun saat itu kau sendiri sedang kesempitan..

♥ Luangkan masa untuk mendengar bicara sahabatmu, yang mungkin ada masalah walaupun kau sendiri, sedang menanggung beban masalah yg payah untuk dipikul..

♥ Hakikatnya bukankah manusia itu pendosa dan sering lupa.

♥ Hakikatnya menasihati dan membantu org lain bermakna, kau sedang menasihati dan membantu diri sendiri.

♥ Aura positif tidak datang jika, tiada charge negatif yg menarik.

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 comments:

  1. haaa.kenapa dah ni.
    kuat
    kuat
    kuat

    ReplyDelete
  2. dengan izin :)

    silakan...

    ReplyDelete
  3. subhanallah.. baru sja kehilangan seorang sahabat.. sedihnya.. ;(

    ReplyDelete
  4. kadangkala kita akn rsa bhgia bila lihat shbat kita bhgia wlpun lam hati kite pnuh dgn ksakitan.krn stiap pgrbanan kite psti akan ada gnjaran bhgia y mnanti...=)

    ReplyDelete
  5. Salam kak zai..is there anything happen to u that make u sad?

    Akak tak pa2 kan? :)

    #lana suka yg last skali tu.. betul la, kita takkan belajar jadi positif, kalau tiada yang negatif berlaku sekeliling kita.. :)

    ReplyDelete
  6. Lana: Eh tak la. Am ok ^_^ rasa nak share je untuk kawan2... yup... masih merangkak untuk menjadi manusia yang positif he he he dah settle urusan kat KL ?

    ReplyDelete
  7. Dalam neutral, ada cas positif dan negatif...

    ReplyDelete
  8. sedekah dgn ikhlas ikut kemampuan tanpa perlu dihujani silau flash2 cameraman ^^

    ReplyDelete