Muka Tak Ble Blah...

Assalamualaikum w.t.b, selamat petang minggu... another petang minggu yang sengal untuk aku ha ha ha (eh bukan ke, aku punya hari tiap-tiap hari pun sengal??) Keh keh keh... Aku rasa dalam entri-entri aku sebelum ni dah banyak menda-menda sengal yang aku dah tuliskan, dan share dengan korang tul tak? Antara-antaranya: Jenis-jenis muka MENDUNDANG, jenis-jenis MANGKUK, jenis-jenis PENAMPAU JEPUN, jenis-jenis KUTU, jenis-jenis MUKA MANYAK CENGKADAK, jenis-jenis MUKA SELAMBA DERK... dan banyak lagi (aku pun tak ingat daaa)..

Hari ni aku nak berkongsi dengan korang jenis-jenis MUKA TAK BLE BLAH... ko hade?? Ha ha ha jadi jenis MUKA TAK BLE BLAH ni kira lebih kurang sama jugak la kategori ngan jenis-jeins muka yang aku dah list kan kat atas tu, tapi dia ni lagi sengal-sesengalnya sehinggakan bila korang ternampak jer akan wajah tu terus terpacul dari mulut korang (tanpa dipaksa-paksa) dengan ayat MUKA....MEMANG TAK BLE BLAH DIA NI... keh keh keh. Sebab apa dan kenapa haku pun tak le berapa tau... jom! maleh aku nak citer panjang, ko layan kan la aja JENIS-JENIS MUKA TAK LEH BLAH NI...kan

Wei.. lu memang tak ble blahhh la der!!! Keh keh keh apakah? 
Napo Abang Aron Ajis haku neh boleh transform jadi muke Dr Rozmy weh!?? 
Waa! Wei pulang kan balik abang Aron Ajis aku!!! Pulangkan wei!! Ha ha ha 


Dia ni kalau dari jauh lagi aku nampak dia nak mai, awal-awal lagi aku cakap kat korang 
WEI JOM BLAH WEI keh keh keh.... hansdome sungguh gigi mu tu ye.. hu hu hu


Ha inilah IKLAN SABUN PENCUCI MUKA CAP TAK BLE BLAH... 
he he he.. rasa nak penyepakkan jer model yang "sebelum" pakai sabun tu kan.. 
ha ha ha MUKA LU MEMANG TAK BLE BLAH..la la la la 


Ha ha ha haku rase... makcik ni kalau dapek awek kat bawah ni,
 mesti dia nak BLAH awek tu ngan kapak! Keh keh keh... 
Wei bek korunk BLAH wei ha ha ha... 
kang tak pasal-pasal lu dapat kapak kat kefala...keh keh keh


Ha ha ha muka ori NOBITA yang sangat TAK BLE BLAH... 


TAPI BAGI AKU LA KAN, DALAM BANYAK-BANYAK 
WAJAH-WAJAH YANG PALING TAK BLE BLAH 
"SI POLAN" KAT BAWAH NI LE...
MUKA LANGSUNG TAK LEH BLAH HA HA HA
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


DAH... BAI! BAI! BAIK AKU BLAH JER!!!!
TAK TAHAN AKU TENGOK MUKA-MUKA YANG SANGAT-SANGAT MENGUNDANG KAT ATAS NUU.. HE HE HE





Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 comments:

  1. Anonymous13/5/12

    haha comel sungguh lah mereka

    ReplyDelete
  2. haha... gmbr ke-3 tak boleh blah! before boleh tukar jadik after smpai mcm tu skali... kahkahkah

    ReplyDelete
  3. sis92: ya memang sumenye comel2 keh keh keh... (aku nak muntah dah tengok keh keh keh)

    ReplyDelete
  4. Ema: Aku rasa dia tu kembau MR Bean tu.. he he he

    ReplyDelete
  5. hahahaha...adoiyai muka sekor2.

    ReplyDelete
  6. arelan: haku pun tak tahan nak hengook muko sekor2 neh.. keh keh keh

    ReplyDelete