Penat....

Aku dah PENAT melayan karenah manusia yang bermacam
Jangan fikir... teruskan saja penghidupan ini...
..
..

Aku dah PENAT nak menatang perasaan orang bagai menatang minyak dalam tangan...
Jika minyak terlalu licin untuk di tatang, tatang saja benda lain...
..
..
Aku dah PENAT menjadi pemurah tapi kemurahan itu yang memakan diri...
Belajarlah mejadi tamak dan mementingkan diri, jika itu yang terbaik
..
..
Aku dah PENAT untuk cuba menjadikan diri sebagai orang lain 
Mulai sekrang aku tak perlu PENAT-PENAT untuk menjadi PENAT lagi...


^_^

@
paripariputih.blogspot.com

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

15 comments:

  1. releks ler ppp.. hehe

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. hadoi eden pun pnt ni :(

    ReplyDelete
  4. rileks ye akak :)

    ReplyDelete
  5. hadoi eden pun pnt ni :(
    [kopilekat]

    ReplyDelete
  6. Hilangkan penat itu dan relax ^_^

    ReplyDelete
  7. penat itu ubat utk tidur nyenyak (",)

    but chill, don't let tiresome break down ur emotion...

    http://komik2malaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. if u tired, get a rest... but dont stop.

    ReplyDelete
  9. Salam.. akak..kenapa kena penat menjadi org lain? tak perlu kak..jgn paksa diri ya.. :)

    just chill..tul kata abgiwan tu.. :)

    get a rest.. >_<

    ReplyDelete
  10. relax2 dulu yer, hepi weekend ^^

    ReplyDelete
  11. memang letih nak melayan kerenah orang ni.lain orang,lain ragam.aiyooo

    ReplyDelete
  12. jangan penat2.. heee~~

    ReplyDelete
  13. manusia biasa.. memang ada limitnya. Tapi kalau tersungkur kita pasti boleh bangun semula :)

    ReplyDelete
  14. Anda penat..
    Mari kita berehat sebentar dgn teh tarik kurang manis tanpa buih...

    ReplyDelete