Barnyard...

Creepy Barn But Pretty...








for.your.eyes.only@paripariputih.blogspot.com




Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 comments:

  1. yang last tu x nmpak creepy sebab ada byk bunga.. cantik aja :D

    ReplyDelete
  2. yup nong... sebenarnya aku teringin sangat nak pergi kat negara2 yang ada pemandangan mcm ni santek..

    ReplyDelete
  3. a... aku boleh tumpang berangan ja lah PPP :D

    ReplyDelete
  4. aku suka pic no 3, 5 & 6

    suasananya aku boleh menjiwainya sekejap

    ReplyDelete
  5. hohoho...kat malaysia pon ada je rasanya ni. :P

    ReplyDelete
  6. TP: Pilihan aku #2 macam sayu jer aku tengok gambar tu sesayu hati ku ini... cewah he he he syyyyy! =)

    ReplyDelete
  7. aReLaN: ada ek?? tapi kat msia ada ker barn yg besar cam ni??

    ReplyDelete
  8. EZ yup... very beautiful.. =)

    ReplyDelete
  9. pic pertama tu mcm dlm citer smallville wktu tgh scene ribut besar, erkk...

    ReplyDelete
  10. caliph yup cantik kan?

    ReplyDelete