Kosong... Kosong....

Assalam, semua... fuh minggu ni benar-benar minggu X-Factor untuk aku... macam-macam benda yang jadik kat aku?? Raso nak fitam pun ada ni... ha ha ha oh masalah kau berada di mana-mana jua aku berada.... 

ok.... stop... buntu aku nak fikir... idea terkurung dalam sangkar otak aku... ha ha ha.... 







http://paripariputih.blogspot.com

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

14 comments:

  1. Yana: Otak jam... x leh nak fikir la ni.. :P

    ReplyDelete
  2. kosong kosong? haha roti canai kosong mamak ker ni? kekeke

    ReplyDelete
  3. komik ha ha ha nah roti canai kosong tu sedap?? ni otak cramp disebabkan kejadian petang tadi.. still phobia :(

    ReplyDelete
  4. kosong kosong kosong :)

    aku suke najwa ..
    aww..

    bila blur..payah lah nak buat n3...

    ReplyDelete
  5. CikZaitul: Yup... that's the problem :/

    ReplyDelete
  6. datang skodeng...air kosongggg satuuuuu!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. EZ: ha ha ha air kosong pun skrg kena charge ya RM0.50 segelas nak ke x nak?? ^^

    ReplyDelete
  8. hahaha semua nk kosong je kan skang ? haha.. jom karok ! hehe :D

    ReplyDelete
  9. ha ha ha silala karook lagu kosong kosong ni sampai kotak suara kosong x dek suara dah ha ha ha ^^

    ReplyDelete
  10. sokong...sokong... ehhh

    ReplyDelete
  11. delarocha... apa yg sokong ha ha ha ^^

    ReplyDelete
  12. lagu kosong ni memang ramai yg berkenan.. termasuk aku. memang ngam dgn halwa telinga aku gak :)

    ReplyDelete
  13. air kosong minuman plg sihat~~~

    eh, tetibe je kan? :p

    ReplyDelete