Maggie Ayam Bila Larut Malam...

Adoai... tengah siyok siyok tengok bolah MAS vs SIN... tetiba anak aku nak maggie le pulak... dengan sepantas kilat aku pun hape lagi... buat le apa apa yang patut... layan jugek le makan maggie sambil tengok bola ni kan.. nak lak MAS telah mendahului.. he he he (harap-harap) biorle sampai game habiskan... 

Jom jemput makan Maggie Ayam Bila Larut Malam...


Maggie Kari Pun Sedap... tapi aku tak jumpa perencah yang sesuai utk Kari..


EH DAH MENANG PON MSIA HU HU HU...

makan.makan@paripariputih.blogspot.com

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 comments:

  1. oh ni buat terliurr nk mkn nie.xpe2 sok p supermarket bl sebungkus...pastu balun 2 paket..huhu..yg segi tiga tu daging apa?


    http://encikcopypaste.blogspot.com/2012/06/cute-kecomelan-terlampau-versi-bayi.html

    ReplyDelete
  2. ha ha ha beli jan tak beli, ayam dlm can.. beli from kedai arab :P

    ReplyDelete
  3. sempat lagi masak maggie.. siap dengan telur sebiji yang menggoda tu..

    ReplyDelete
  4. naseb baek perut da kenyang...kalo tak mesti kena mintak sepinggan nih...ngeh3.

    ReplyDelete
  5. hohoho...saya memang tak makan megi.

    ReplyDelete
  6. Tidak digalakkan makan makanan berat apabila larut malam...
    bahaya utk kesihatan...

    ReplyDelete
  7. fiqas: time rajin boleh le telur sebjik time maleh.. maggie kosong jer la belasah ha ha ha ^^

    ReplyDelete
  8. Noh Kodiang: tak pe ko kenyang pun PPP bagi jugak kalau nak he he he ^^

    ReplyDelete
  9. aReLaN: mame makan?? hu hu hu ^^

    ReplyDelete
  10. Ya baik doktor Koding, len kali saya masa yang ringan2 jer ye hu hu hu ^^

    ReplyDelete
  11. Salam..akk kalau buat entry pasai makann, memang boleh bt sy kebuluq, T____T

    dah makan smpai kenyg pun,sy tetp kebulur..penyakit sungguh,hehehe

    ReplyDelete
  12. Lana ini versi campak buang jer ni he he he ^^

    ReplyDelete