Meng "emo" kan diri sebentar...



emo.ku.dgn.kisah.dongeng@paripariputih.blogspot.com

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 comments:

  1. EZ: besa la org pompan ni kan suka "beremosi" kuceng demam pun emo ha ha ha ^^

    ReplyDelete
  2. sekali sekala layan emo tu takpe jgn selalu nanti terbawa2 pulak

    ReplyDelete
  3. Baca pagi-pagi tak boleh emo, tapi kena kekal bersemangat walaupun ianya hanya sebuah dongeng :)

    ReplyDelete
  4. TP: Emo tu bagus untuk org macam haku neh.. keh keh keh sebab aku x de break nak beremo2 asik nak wat lawak jer taunye ha ha ha ^^

    ReplyDelete
  5. Tallif: Ya betul!! Semoga PPP akan terus kental dan tabah dlm realiti hidup yg penuh di kelilingi dengan kisah2 dongeng ^^

    ReplyDelete
  6. jangan salu emo nak berkoooooodut mukoo! hahaha

    ReplyDelete
  7. ch000tz: BOTOX manyak cucuk jer tang mana suka ha ha ha ^^ (biar wajah berkedut seribu, asal senyum ku tetap menguntum di kalbu...) cewah.. ^^

    ReplyDelete