Slow Down Sket PPP...

Woo... speeding tak hengat... blog aku ni ha ha ha... Slow...Slow sikit PPP, nanti terbabas pulak kan... Tadi masa aku dok log in log out, nak memujuk En. FIBOX yg asik hang 24 jam (macam kedai 7E) tu... tetiba, terpaku mata aku kat corner follower aku tu... 

Hulamak!!! Cepatnya dah cecah ke 1212... dan bagi aku no 1212 ni pun tersangat lah santik... dan debommmm! Sebab apa?? Bukan sebab cantik boleh kena 1st prize beli 4D... tapi, sebab sama dengan tarikh hari lahir aku... hu hu hu KO HADE?? ^^


Apa-apa pung, aku nak ucapkan TAHNIAH LE kan kepada pemilik KENDERAAN eh... bukan...silap-silap, pemilik BLOG Alam Pauh atau @nan yang telah berjaya meng "FBI" (padahal aku sendiri yg bagik tau keh keh keh... ko diam2 aja kat situ!! he he he) tarikh hari jadik aku dan menduduki carta ke 1212 follower PPP kan... tapi PAUH, untuk kategori ni dari awal-awal lagi, memang tak dek der, aku nak bagi hadiah bagai... (aku yang ikhlas bila berkata-kata, sila terjun tirus mengiring, dr katil dua tingkat ko ha ha ha) ko hade???



Jadi, pada sapa-sapa yang berkenan nak menjadi "pasangan hidup" si Alam Pauh ni sila isi borang.. ha ha ha (rasakan ko Pauh) ko tak bagi pun biodata penuh ko kan, berahsia-rahsia bagai... aku belasah jer la kan... Ok korang ramai-ramai kasi "rush" blog dia... yg kurang dari 20 follower... jadi jangan buang masa, gi serbu cepat blog dia yg sedang kesunyian tu... he he he. Pauh cadangan untuk ko; apa kata ko pasangkan C-Box ke, Fibox ke, Busuk ke kat blog ko senang sket orang nak tinggalkan tapak kaki derang yang byk pasir tu kan??? ha ha ha ^^

COUNT DOWN TO 1234... ANOTHER 22 MORE FOLLOWERS TO GO... WHO WILL THAT BE??? I TONO... HU HU HU.... ^^


mari.berblogging.secara.sihat.walafiat@paripariputih.blogspot.com

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

16 comments:

  1. a.... pauh ya?

    count Down dah ni... sikit jer lagi :D

    ReplyDelete
  2. Nong iya Pauh begitu le katanye he he he ^^ ko dah terjah dia lum??

    ReplyDelete
  3. alaaah, nak jd folower yg ke 1234... ho3.. lawa3..

    ReplyDelete
  4. Emma: Ko dah follow aku ke lum?? Klw lum ada peluang la tuh kan?? ^^

    ReplyDelete
  5. tahniah kak...nice number..ramai dh follower akak

    ReplyDelete
  6. Mrs Velentine: Thanks alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  7. wahh... ramai nya follower akak.. tahniah ye kak... =P

    ReplyDelete
  8. thanks KorN cantik la profile pic korn yg baru ni ^^

    ReplyDelete
  9. wah wah wah. kak ! power gilaa. dah 1212. Ety baru nak merangkak 500 followers. hehehe

    TAHNIAH kak ! *lompat2 kegirangan untuk akak PPP *

    p/s : nak countdown 1234 tak boleh dah laa. kalau ngelat, unfollow, then tunggu 1234 baru follow balik boleh tak ? hahaha. tak lah. main2 je :D

    ReplyDelete
  10. Ety thank u sis ^^ hu hu hu tanpa korang sume yg byk support blog PPP sapa la sgt blog ni kan... he he he boleh jer keh keh keh ^^

    ReplyDelete
  11. adeh deh deh...alamak kena sedas dgn hang ni PPP ooi. EH hang paham ka cakap utara ni? Tahniah la no sbb dah cecah 1212 pem'follow' hang tu no ...gelemer..~bila la pem'folow' aku nk cecah 20 nih?~

    ReplyDelete
  12. @nan: hang bak mai habaq dgn aku... bahasa apa yg aku tak tau... semua ceh balun tau... ha ha ha ^^ rajin2 la bw... ko henggat... follower tu jatuh dari langit ke nak terus follow ko keh keh keh ^^

    ReplyDelete
  13. dh dekat nk hit 1234 dh tuu ^^

    ReplyDelete
  14. caliph: yup.. berdebar2 jantung den ha ha ha ^^

    ReplyDelete
  15. Perkembangan pesat terhadap bilangan follower...
    Hebat!! Tahniah!!

    ReplyDelete
  16. Mekaceh, tapi mana boleh lawan Koding punya follower ^^

    ReplyDelete