Cambodia "Siri Aksi Terlampau"

Ahaks... sengal ke hapa tajuk entri aku ni kan? Oleh sebab gambau "aksi terlampau" aku banyak dalam entri kali ni, maka aku harus mengurangkan bait-bait perkataan cerita aku, yang sebenarnya panjang, lalu aku pendekkan ia... AMARAN: Kalau ko tak mampu nak tangok aksi-aksi aku ni, sila dapatkan pengawasan daripada ibu bapa atau penjaga ha ha ha... (gambar-gambar mungkin menganggu emosi... pada yang jiwanya sedang kacau, adalah dinasihatkan agar mengelakkan diri  korang dari melihat aksi-aksi tersebut keh keh keh)... 













































melampau.sungguh.aku.kali.ini@paripariputih.blogspot.com

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

16 comments:

  1. memang aksi terlampau dan terlampau aksi!

    ReplyDelete
  2. hahaha nak gelak tengk "sila dapatkan pengawasan daripada ibu bapa atau penjaga" sengal :P
    memang rabun mata aku menengok tu xD
    bgamba sakan hang naa ..

    ReplyDelete
  3. montop..mantop belaka posing-posing kalian. sporting habis!!!!

    Datin PPP,

    aku palin suka gambar datin PPP yang dari kejauhan.. gambar belakang tu.. melangkah perlahan. ha.. tu cantik!! :D

    ReplyDelete
  4. hehe. kak, ni aksi terlampau happy ni. semua gmbr pun muka excited je. best gilaaaaa dpt gi trip ! :D

    ReplyDelete
  5. Salam.

    Ahha..sah2 gambar brad pitt dgn angelina2 jolie tu yg mnarik perhatian saya..dari kt fb lgi,hehehe.

    Kemain ngan pistol ketot memasing,hahahaha

    ReplyDelete
  6. steady laa, sambungan citer lara croft part 1000, hikk...

    ReplyDelete
  7. dalam kesemua gambar2 aksi terlampau tu, tidak ada sehelai pon bju melainkan bertemakan warna merah semata2..hehe

    ReplyDelete
  8. miko ppp & merah x leh dipisahkan... ibarat aur dengan tebing boleh?? keh keh keh ^_^

    ReplyDelete
  9. banyak kesan sejarah...

    ReplyDelete
  10. koding yg semakin terhakis oleh cuaca tak lama jer lagi tu runtuh le yg ori yg ada tu pun byk yg derang repair balik

    ReplyDelete
  11. seronoknya kat sana..huu sedih.. he he..

    ReplyDelete
  12. nasir jan sedih2 kumpul duit pas tu gi... sebelum ia runtuh ha ha ha ^_^

    ReplyDelete
  13. Syok ya dia jln sakan....

    ReplyDelete
  14. Potia syok memang syok tapi penat :P

    ReplyDelete
  15. aksi ganas nih ppp,

    mak aih..jejaka hensom xde ke pp nak kenalkan kat aku??
    kekekekke

    untunglah org dapat jejalan :)

    ReplyDelete