Mintak Tulun, Undi Hadiah Paling Sesuai...

Hari ni dah Ahad... cepat tul masa berjalan... (walaupun aku tak pernah nampak kaki dia)... ha ha ha. Di kala JIWA KACAU ni... macam-macam la idea "marangkrapu kesumunpunden marang skeper" (sila baca ikut gaya Kasim baba dalam felem Ali Baba Bujang Laput) yang muncul di kepala hotak aku neh... 

Walaupun mata tak leh membute malam tadi, tapi tetap mampu bangun sediakan sahur utk orang2 yg berpuasa la la la la.. Sambil menonton Animal Planet ni (citer pasal panda alo lo lo tomeinya ia)... tangan laju jerk menaip ha ha ha (maklong la... energy kan full tak hengat hu hu hu).

Kalau korang dalam situasi, baru lepas "break off" ngan pakwe/makwe, tunang, bekas suami/isteri, apa agak-agaknya hadiah yang tersangat-sangat korang nak bagi pada derang?? (Tapi undi tu mengambil kira jenis perbuatan bekas2 tu pada korang, tapi kalau korang sendiri yang buat hal, sendiri mo ingat la kan.. ha ha ha) Jom lah jgn buang masa korang dan masa aku, jom buat undian anda sekarang...

Peti Undi ... Semua Rahasia Korang Selamat Dalam Poket Aku he he he


Tolong Jangan Merayu-Rayu Bekas2 Korang Tu 
Macam Si Polan Kat Bawah Ni Ek... he he he 



kemaafan.adalah.dendam.yang.terindah@parpariputih.blogspot.com

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

15 comments:

  1. errr...mana nak undinya? nak undi "ayat makan dalam" hade x?

    ReplyDelete
  2. Encik H... tahniah ko dpt jadi PENGOMEN #1 keh3...

    ko tulis le sendiri jawapan undi ko tu kan ha ha ha (rajin2kan sikit jari ko yg runcing tu, tulis secara manual)

    Silakan kalau ko nak tambah mua ha ha ha... den tak kisah....

    ReplyDelete
  3. hehehe.. ingtkan hadiah ape lah tadik... baru smgt nak undi ni...

    ReplyDelete
  4. korn... undilah ha ha ha... nak gak tau pilihan jawapan korang yg mana kan?? :P

    ReplyDelete
  5. aku undi yang baju raya sepasang tu ekekeke...

    ReplyDelete
  6. Datin Sri aku pung ha ha ha :P

    ReplyDelete
  7. err...kotak undinya di mana? nk melaksanakan kewajipan sebagai seorg pengundi nie :P

    ReplyDelete
  8. miko: kotak undi x dok... sila undi secara manual ~ type jer jawapan kat komen keh keh keh (undi cara baru) :P

    ReplyDelete
  9. Jelingan manja 360 darjah celcius!!

    ReplyDelete
  10. Apai: Cukup ke jeling jer?? ha ha ha >.<

    ReplyDelete
  11. aisey, xde dlm senarai tu laa.. ingat nk bg versi kongsi gelap, erkk...

    ReplyDelete
  12. caliph: apa lagi senaraikan jer la kat komen ni ha ha ha >,<

    ReplyDelete
  13. aq xleh mngundi lg .. sebab x g b'daftar lg.. wawawawawa.. kantoi d ctu

    ReplyDelete
  14. ish ish ish apa nak jadik ko ni... gi cpt2 daftar.. erk tapi aku punya undi ni ko tak perlu daftar pun keh3

    ReplyDelete