Next Destination......Paris???

Quoi! Paris la prochaine destination? KO HADE?? NAK BERKOMUNIKASI DALAM BAHASA PERANCIS CENGGITU?? KEH KEH KEH Tolong la doakan untuk aku supaya boleh sampai ke negara "ROMANTICA DE AMOUR" Paris ni kan, untuk next year punya company trip... hu hu hu.... Countdown 8 hari lagi kiterang nak berlepas ke Siem Riep... so budak-budak office aku dah target (TAPI SEBENARNYA LEBIH KEPADA ANGAN2 DULU LE NI - dalam hati aku cakap bior betul derang ni?) nak gi ke PARIS katanye next year,  (itu pun kalau business masyukkkkk... eh mudah-mudahan le... amin amin) he he he... aku orang gi aku gi le..

Dapatkah aku nak menjejakkan kaki dan tinggalkan jejak aku kat sini??


Tapi ikut kan hati ni selain PARIS aku teringin sangat-sangat nak jejakkan kaki ke JEPUN atau AUSTRALIA or NEW ZEALAND.... tapi nanti dulu la.. tengok budget le kan... DUBAI pun aku lum lepas lagi ni... insyallah ada rezeki dan kalau takde aral melintang aku akan ke DUBAI le December.. (confident jer ha ha ha kalau budget TAK LULUS... mana lagi SABAH lagi le jawabnya hu hu hu) mungkin boleh celebrate Birthday aku kat sana kan?? Hu hu hu... (pun tolong la doa-doakan ye supaya aku ni murah rezeki... amin).

JOM LAYAN LAGU DARI FILEM EIFFEL I'M IN LOVE ^^


Untuk mencapai sesuatu aku suka berangan dulu.. boleh?? 
He he he


Walaupun aku x dapek jadi Pramugari, 
tapi dapek gak den gi travel... 
hu hu hu...

jom.travel.nak?@paripariputih.blogspot.com

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

20 comments:

  1. Semoga tercapai cita-cita PPP. Talif tak pernah lagi pergi mana-mana kecuali Brunei. :) Insya-allah lain kali

    ReplyDelete
  2. aku tak suka Perancis .. tapi aku suka roti perancis wakakaka

    ReplyDelete
  3. Tallif: Amin ha ha ha doakan la ye utk ku ini keh keh keh ^^

    ReplyDelete
  4. EZ: tu la ko makan jer ko suka kan?? he he he tapikan roti French Bread tu kalo ko cecah ngan mushroom soup tu perggh!!! masyuk tu... >.<

    ReplyDelete
  5. wa.. murahnye rezeki.. besnye..

    ReplyDelete
  6. Ahmad Zarif: Gi guna duit company he he he (alhamdulillah la) doa2kan ek PPP dapat gi Paris...

    ReplyDelete
  7. dpt g Dubai, paris...wuuu bestnya rezeki ppp :)

    ReplyDelete
  8. KOMIKO: Jom nak ikut?? keh keh keh.. (doakan la ye... untuk PPP, bila nak simpan duit ado jer hal) :P

    ReplyDelete
  9. New Zealand??? ahhh!!! aida memang teringin nak pergi.. nanti kalau nak pergi mohon beli ole2 untuk aida. hahaha.. (tak malu mintak).. moga rezeki sis bertambah2.

    ReplyDelete
  10. Aida: a'aa mmg dari dulu berangan klw dpt nak gi NZ sebab tempat dia cantik sangat2 doa2 le murah rezeki... hu hu hu ^^

    ReplyDelete
  11. ahahahhh..betulx3!

    x salah berangan sbb itu yg bg kite semangat untuk realisasikan angan² itu

    Dubai? bestnyerrrrr!

    ReplyDelete
  12. Wina kan??? ha ha ha biar le org cakap angan2 mat jenin... itu inspirasi tu utk berkerja lebih keras supaya dpt gi sana keh3 ^^

    ReplyDelete
  13. dapat g siem riep dah cukup best apatah lg ke paris nun kan ;)

    apapun semoga rezeki utk ppp sentiasa murah dan dipermudahkan ~

    ReplyDelete
  14. mamyharraz: i lab u lah... he he he ye betul tu... kita kena selalu tengok yg kecil2 sebelum nak pilih yg besau besau... (takut tak kesampaian nanti kecewa sendiri) :P

    ReplyDelete
  15. wow menarik betul lah

    ReplyDelete
  16. TP: ye... klw dapat pergi baru betul2 menarik tertarik ko mmg debommm keh keh keh ^^

    ReplyDelete
  17. Salam..

    InsyaAllah..dengan izinNya, akk memang akan sampai juga tempat2 yang akk nak pi tu :)

    Lau tak hujung thn, thn dpn lak, tahun depan2 lgi.. usaha, rezeki, nanti mesti ada hasilnya kan? :)

    ReplyDelete
  18. siap tulis tu, eiffel i'm in love, hikk...

    ReplyDelete
  19. Lana amin amin.... cuma satu lagi tempat yg betul2 akak nak gi... nak buat Haji... rasanya lebih elok klw ada rezeki gi tunaikan Haji.. (mudah2an dapat gak berkunjung dan menjadi tetamu Allah, di suatu masa dan ketika... insyallah)

    ReplyDelete
  20. Caliph: Nak dapat kan aura le katakan keh keh keh ^^

    ReplyDelete