Sorry and Away Again Haisysss.... :P

Walau wei... aku nak mintak maaf le pada kengkawan blogger-blogger yang tak sempat lagi aku gi baca entri-entri korang dan bagik komen, den ni kaki duo jo, mato pun duo jo... ha ha ha jadi selama 3 hari (walaupun actually 2 hari jer)... banyak betul aku keciciran... maklum la untuk browse blog from my BB sometimes the connection was quite limited... and sometimes, bila aku dapat bukak, pas tu connection error and so on... so mintak maaf banyak2 dari hujung rambut sampai hujung jari kaki hu hu hu...


Walaupun aku tak on9 aku tak lupo de kat korang hokey... bila mana ada masa2 terluang, aku akan check kot-kot there were any updates ke tak? So dua tiga hari ini, adalah "bw marathon" le gamaknya untuk aku kan... ko hade ke nak marathon2 bagai ?? Ha ha ha ^^ 

In two weeks time aku kena logoff lagi sekali, this time 4 days pulok :P hurm, looks like it's gonna be another "bw marathon" for me after coming back from outstation. I'll be away from 13 July - 16 July... ho ho ho... lotih den nak un-pack and packing balik... (antara perkara-perkara yang paling malas aku nak buat).


Kalau korang tanya nak gi mana kan?? Aku nak gi Siam Reap Cambodia. Hopefully it's gonna be a nice trip le... please pray for me it's gonnabe a great one :P, sebab aku sebenarnya tak le berapa suka sangat pergi tempat2 yg banyak tokong ni... macam kat Bali ke mana2 kan... entah I just don't like it... tapi dah company trip so kena la pergi.... so it's gonna be another "long winded" day ler untuk aku lagi... oh tidak oh tidak ha ha ha ^^

So sepanjang "ketiadaan" aku kat on9, jangan la korang segan nak menyinggah... ko datang jer kat blog aku ni... insyallah ramai jer geng2 aku yang akan sambut korang onbehalf aku ok.. ha ha ha  sementara aku tengah x dek idea nak "merepek" apa kata kita layan kan jer gambau2 menarik di bawah... ko hade?? tak de kan... keh keh keh...












restless.day@paripariputih.blogspot.com

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

25 comments:

  1. paling cool. stawberry albino hehehehe....


    jalan bebaik. ingat daku dlm perjalananmu hehehehe....

    ReplyDelete
  2. kalau org pertama komeng dpt hadiah tak ekekekekee...

    ReplyDelete
  3. Wow! apapun jgn lupakan kami di sini :)

    ReplyDelete
  4. Alah...

    kat tokong nun ada wireless kan?hak3. sah, mengong dah otak lana,hahahaha.

    eh, tpi mana tau la..lau boleh on9, akk update perkataan "ko hader" pun dah cukup,wahahhaha.

    Dop kisah r kak..jaga kesihatan n keselamatan sudah ya.. urm, nak magnet peti ais satu,dgn peti ais cap cambodia skali, boleh?hahahaha

    Gurau eh ^_^ i will miss u..huuu..

    ReplyDelete
  5. Nong: Yup pelik strawberry tu.. kan? tapi nampak cute sgt... hadiah boleh... mari kita berjumpa pada 13 setpember?? b.t.w ko mai KL betul2 KL ke atau ko ada gi tempat2 len?? pls leave me some info's aku ingat nak ajak ko dtg rumah aku ^^

    ReplyDelete
  6. Mutallif: Insyallah tak mana le PPP boleh lupakan uolss semua... teringat2 lagik ade le... ha ha ha ^^

    ReplyDelete
  7. Lana: Coy apa le yg tokong tu leh wat... ha ha ha ko hader??? ada ke peti es cap cambodia?? kalau made in Jepan ke, China ke ade le keh keh keh lawak la Lana neh... ^^

    ReplyDelete
  8. bizi upernyer ppp...haha all the best mgharungi hari2 itu...btw, pic ctrl v,x dan z tu kekurangan ctrl c..hhahaha

    ReplyDelete
  9. komiko: ye bz and restless... penat dah ni rasanya :P, ha aa... nak cari ctrl C tak dope la pulak ha ha ha, nnti klw ada ppp kasi share ha ha ha ^^

    ReplyDelete
  10. jauhnya nak merantau tu.hehehe..selamat pergi & kembali ye PPP.jangan dilupa ole-ole

    ReplyDelete
  11. aReLaN: cenggitu le nampaknya... ha ha ha boleh ole2? ek nanti ppp amek gambau bagi korang tengok buat ole2 keh keh keh ^^

    ReplyDelete
  12. Selamat berjalanke san dengan gembira....jgn lupa amik gambar....
    Sunyilah nanti blog ini!!

    ReplyDelete
  13. Hanif: Mekaceh he he he ^^ eh... jan sunyi2 sbb kwn2 blogger yang lain masih ramai lagi yg leh buat kecoh keh keh keh ^^

    ReplyDelete
  14. sampey ati cik semot tinggaikan aku

    ReplyDelete
  15. Wah best ler PPP, jauh perjalanan luas permandangan tak gitu.. apapun take care ye PPP, InsyaAllah Semoga perjalanan dipermudahkan... Amin..

    Nasir nak tempah basikal yang ader lampu banyak2 tuh...eheheh

    ReplyDelete
  16. EZ jan le sedey2, Cik Bini kan ada.. ha ha ha ^^

    ReplyDelete
  17. Nasir: Mekaceh.... amin... nak beskal tu sila la amek.. tapi kena bwk malam2 jer siang x nampak keh3 ^^

    ReplyDelete
  18. Anonymous3/7/12

    waa bestnyer PPP nanti gi siem reap!! balik nnti bwk souvenir 4 me k.. hehe

    ReplyDelete
  19. BP Boy he he he insyallah ^^

    ReplyDelete
  20. yg dalam train tu cool giler...

    ReplyDelete
  21. reen: mula2 ppp ingat lantai train tu bocor ha ha ha ^^

    ReplyDelete
  22. pegi siam pulak? nak ole2 .. :P
    take care taw :D

    ReplyDelete
  23. patutlah sis diam je 2 hari tu.. rupanya ada kerja eh.. nanti boleh la update entry mengenai travel tu :)wow! gambar2 tu seni sungguh.. kalau train kita pun berombak gitu best gak kan..

    ReplyDelete
  24. michelle: lagi 2 minggu lambat lagi tapi bagi tau in advance keh3... ^^

    ReplyDelete
  25. Aida: Insyallah... ha ha ha camera ku itu dah rosak sume gambau jadik instagram secara automatik :P ha aa.. klw rasa2 dah lama x gi pantai... naik jer le ketapi neh ha ha ha ^^

    ReplyDelete