BIMBANG......

Weh... aku risau la... sebab apa ramai kawan-kawan blogger aku yang dah lama sangat-sangat tak on9. Sihat ke derang?? Apa yang jadik pada derang?? Siyes... aku betul-betul bimbang... sebab apa-apapun boleh terjadi kan (bukan mendoakan atau apa) tapi klw derang nak off blog pun mesti derang akan bagi hint or info ke....

Doa aku semoga derang sihat-sihat saja... sebab aku rindu nak baca entri enteri derang.... chootz - BP BOY - NOH - NASIR HAMZAH - PINK2LIP22 - zaxx (erk dia ni sebab dia malas nak hupdate keh keh keh).

If happens any of you guys tahu perkembangan they alls, please up date me or sent my regards to them... :(


P/S: Agak-agaknya, kalau aku tiba-tiba jer menyepi dari berblogging, ada tak orang yang bimbang kan aku??? (rasa-rasa macam x der jer kot....) sob sob sob k.bai :(

http://paripariputih.blogspot.com


Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

17 comments:

  1. hahaha aku baru nk nagis bila ada tag..tp tetiba gelak part dalam kurungan tu,hahaha anyway..mama PPP jgn la stop blogging.wa rindu lu nnti..:)

    ReplyDelete
  2. wa x dew pon owg rindu k pine...uhuk2


    :P

    wa rindu akak sampai bila2

    ReplyDelete
  3. zaxx: eh bukan ke korang suka aku x on9 x de la kena lecture dgn aku kan?? :P

    ReplyDelete
  4. Zul De alexis: bole caya ke?? sampai bila?? keh keh keh aku akan lihat dan tunggu... :P

    ReplyDelete
  5. kalo noona tetiba ilang, aku buat post special "DI MANA NOONA AKU?????" huhu... sila percaya.. aku ingat nak buat post tu untuk syakir rahman, tapi sbb tetiba beliau ckp beliau bizi yang tiada sempadan, so tak jadi la...huhu

    ReplyDelete
  6. Salam.

    Kak black widow, si noh tu, dia pernh bilang..skrg dirumah. Takda internet. Setahu sy dia baru hbis study.

    Nasir hamzah? saya taktahu. Tapi smlm dia ada online kejap. Akak cuba la tnya kat FB.

    Mestilah ada org bimbangkan akk.. :) nnti sape mau tulis ayat2 gila babun,beruk kat sini,kih3

    ReplyDelete
  7. harus diingat raya kn sebulan...hehe..nanti lepas bosan braye timbul blk la mereka2 berkenaan :P

    ReplyDelete
  8. choot tu mana paegi pun x tau..busy sgt kot

    ReplyDelete
  9. mirul.... semoga cenggitu le ndak nya law tidak haruss noona bawak diri tuk selama-lamanya di SELAMA PERAK... ha ha ha ^..^

    ReplyDelete
  10. TP adakah anda pasti?? :/

    ReplyDelete
  11. Erk Lana... bagus bagus aku akak ingat nak upah lana jer la gantikan P.A akak si Micheal tu ha ha ha...

    Klw begitu tak pe la... reda sikit rasa bimbang ku ini...

    Cewah cewah tetiba rasa diriku ini spt Lato Lee Chong Wei yg sampai sekrang tiada org yg mampu menggantikan beliau (ha ha ha sila terjun parit tepi rumah) ^..^

    ReplyDelete
  12. MIKO ada betul jugak... but what concern me most macam si chootz tu.. even sblm puasa dia dah menyepi.. langsung x de khabar berita... i really miss her... harap2 ada la bloggers2 yg ada update ttg dia.. and i don't mind if she's off for vacation ke... kerja ke... apa2 pun always pray for the best to all my blogger buddies :(

    ReplyDelete
  13. Phat: Itu la... lama sangat rasa-rasanya nak dekat masuk 3 bulan dah tau dia x on9... :/

    ReplyDelete
  14. maseh mood raya lg kot ..

    ReplyDelete
  15. bila raya blog tak di lupa.. tapi masa aja yang tak ada hehehe..

    ReplyDelete
  16. bukan hilang jejak , tapi hilang kasih sayang.. :(

    ReplyDelete