KAD RAYA DARI TORRES UTK PPP?? BIAR BETUL??

KENAPE TAK CAYE?? AKU MALAS CITER LA.. KORANG TENGOK LA SENDIRI BETAPA AKRABNYE AKU DAN TORRES... KO HADE?? HA HA HA....



torres.in.d.house.ko.hade?@paripariputih.blogpsot.com

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 comments:

  1. ohh igtkan kad rayaku sudah smpai ke tangan ppp...hohoho..terkejutz juga sbb sungguh lju ia smpai tp tp lain upernya..hahaha

    p/s: kecik sgt, xnmpak dgn jelas. gambar tu kecik biarpon lps dbesaq kn

    ReplyDelete
  2. hehe....sabau je la...

    ReplyDelete
  3. hebak la tores cakap utara
    hahahaha

    ReplyDelete
  4. makk aiii. main pantun dgn torres tu. kau hadee. aku takde :|

    hihihi. kirim salam torres.

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!!!
    Selamat bercuti dan jika pulang ke kampug hati-hati di jalanraya
    Blog aku pun cuti gak ….hehhheeh
    Tapi entri tetap ada sepanjang hari..
    Cuma tak ler blogwalking …hahahahah
    Selamat Hari Raya

    ReplyDelete
  6. untunglah . hahaha
    selamat hari raya kak ! ^^

    ReplyDelete
  7. merekah masker aku baca kad noona nih..haha..

    torreskopi: aku pun ingat kadraya dari ang..haha sungguh tak kusangka, diriku ini tertipu rupanya..

    ReplyDelete
  8. OHOIIII. Den kena tipu. Hahaha. Ingtkan dari Kopi. Hahaha. Ni gara2 nama glemer Kopi a.k.a Torres.

    Semput perut den, nak tergelak pun ada. Membayangkan Fernando Torres berbalas pantun dengan PPP :D

    Kak, kalau jadi di jumpa akak kat bawah pokok pelam, tolong mintakkan sain rumahtangga untuk Ety boleh tak ? HAHAHAHAHA :D

    ReplyDelete
  9. wah PPP x ingat balas2 pantun ngan torres tu

    ReplyDelete
  10. hahah aqpon terfikir mcm tu juga.. ingtkn kad raya dr kopi sda smpi.. huk2....

    ReplyDelete