Segmen: GSB Guna Teropong Keh Keh Keh...

Ha ha ha apa la pasal ko ni PPP? Benda jer yang ko nak teropong kan tu?? Nak kata "teropong" datang anak bulan... posa pun dah tinggal beberapa hari jerk lagi kan?? Ke ko nak "teropong" Mak Jemah... nak skodeng "Set Sofa" kaler apa yg dia utang ngan COURT MAHMOOD tu kan?? ha ha ha... Ko tetap nak enterprame lam entri aku kan Jemah?? Ketepi ko Jema!! Takde masenya aku nak tropong-tropong ko bagai... 


Aku skrng tengah busy.. nak meneropong blog si EZ nak tengok apa kebeda yang dia sibuk2 dgn SEGMEN GSB dia tu.. ha ha ha (aku hengat Geng Bas Sekolah) rupe-rupenye Geng Skodeng Blog... apa kes aku nak skodeng si EZ tu kan?? Dari aku skodeng dia bek aku skodeng Abam Aaaron Ajis aku keh keh keh...  EZ ni ko nak suh aku join GSB ko ni... mana teropong?? Takkan nak suh aku guna jari buat teropong kot?? Keh keh keh... 

Dah... ketepi ko EZ!! Bak mai teropong tu... aku nak teropong sorang-sorang blogger2 yg ada... sampai pitam... ha ha ha ... ko hade nak teropong sampai pitam..?? Ko punya kedai ni tutup 15 OGOS ek?? (awat cepat na... balik kampung ke??) ha ha ha... dah2 dah nak menyampai waktu sahur dah ni.. jom sapa-sapa rasa nak tambah nasik follower kat bilik blog ko, join jer si EZ ni skodeng2 dia ni memang kaki skodeng ni ha ha ha... (AKU TIPU KEH KEH KEH) 

sebelum.kita.teropong.org.teropongla.diri.kita.sendiri@paripariputih.blogspot.com

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 comments:

  1. wow.. nak try la.. hehehe... jangan skodeng org mandi dah ler.. hehehe...

    ReplyDelete
  2. zize boleh jer klw ko nak mata ko tumbuh ketumbit ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  3. skodeng pakai binocular pakai spek mata itam..dah mcm jebon atau spy baba wakakakakaka...jom sahurr

    ReplyDelete
  4. selamat berskodeng//

    ReplyDelete
  5. eh skodeng hape ni?ni kalau habis segmen harus semua yang join pakat2 naik ketumbit kat mata haha

    ReplyDelete
  6. selamat berskodeng :DD

    ReplyDelete
  7. Salam kenalan...

    Cepat! ajak kengkawan cukupkan 100 orang untuk MYideakini umumkan kelayakan hadiah penghargaan.. :-)

    http://www.myideakini.com/2012/07/segmen-aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

    ReplyDelete