Tudung Raya Versi Cik Kucen...

Haa... hamek ko.... henggat korang jer ke nak beraya, pakai baju raya, selendang raya bagai??? Eh... ni topik raya lagi ke?? Keh keh keh... aku rasa aku masih dalam mood beraya... bak kata si MIKO aka MR.KOPI PASTA raya kan sebulan??? (Itu pun kalau ko puasa cukup sebulan la)... Buat masa ni kalau ada sapa-sapa yang berani sebut pasal "kerja" memang nak merasa "sup terompah" la alamatnya.... syyyyyyyyyyyyyyyyy!! Jan sebut2 pasai kerja... aku memang x de hati nak mulakan kerja esokkk...... waaaa... (ni la kalau dah cuti lama... nak mula tu... ish ish ish...)

Tapi tak pe... nasib minggu ni empat hari je kijo kan... jadi adala sikit semangat aku mua ha ha ha... (gelak puas hati)... Sebabnya selagi x cukup sebulan, selagi tu le aku rasa semangat raya tu tak akan hilang dari minda aku.... (cuma satu jer aku terkilan raya tahun ni, kenapa takbir kat TV/Masjid2/Radio2 hanya pada raya pertama - sampai kul 10.00 lebih jer) lepas tu langsung aku x dengar2 lagi... bagi aku lebih banyak takbir lebih bermakna la raya tu....  kan??? Dah jom le kita tengok fesyen "tudung" raya cik-cik kucen yang vogi devas (sampai hati ko karas pesen tudung aku cik kucen)...

Yang Ini Tudung Ala-Ala Gadis Sunselk...


Aaa... Yang Ni Style Yuna Ha Ha Ha Ko Hade??


Yang Ni Ikut Fesyen TALIBAN... dia main rembat jer tuala "good moring" 
yang dah kepam tu, balut kat kepala dia..


Alo lo lo... Cian Lak Aku Tengok Cik Kucen Ni... 
Tu Nak kenen "Duit Raya" Le Tu.. buat muke sadis dea keh keh keh...


Erk... yang ni macam ala-ala Siti Nurhalejah... mua ha ha ha... 
(control ayu you)...


Wah dia ni... tudung nak nutup satu badan dah... pesen apa ni...??? Tubaya ke?? Mua ha ha ah Tudung + Abaya... (Jubah)... kelasssss...


Aku rasa dia ni peminat "fanatik" Najwa Latip la.... mcm sama jer... he he he


Ah... dia ni fail.... baju jer tutup, tapi kepala nampak lagi rambut... mua ha ha ha


Oh... tak silap aku dia ni tudung dia tiru style CIK SENDUK mua ha ha ha 
(Cik Senduk sila le lucutkan jawatan ko sebagai model tudung cap gadis Kemboja) keh keh keh...


 kucen.dan.tudung.ko.hade??@paripariputih.blogpsot.com

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

25 comments:

  1. kucim lgi hebat dri gua. segan.

    ReplyDelete
  2. keh keh keh... buka ko jer segan aku pung segam jugak, dengam deram mua ha ha ha ^..^

    ReplyDelete
  3. haha mcm pasrah jer muka2 kucing sekalian diperlakukan pmakaian tudung berkenaan...kucing bertudung nie boleh dianalogika sbg mpuan skrg yg bertudung tp aurat kt bhgian2 xtutup (=.="

    ReplyDelete
  4. yg penting pakai tudung

    ReplyDelete
  5. MIKO: pasrah dalam redah... keh keh keh dah mcm tajuk pelem Yusof Haslam la plak kan.... yezzz agree... sapa makan cabai dia le terasa pedass... ooh... podeh podeh.. mua ha ha ha X..X

    ReplyDelete
  6. Del: Hu hu hu... apakah??? >..<

    ReplyDelete
  7. hahaha kucing bertundung klakar ada
    nampak sedikit penderaan pada kucing pun ada hehehe

    ReplyDelete
  8. TP dera-dera sayang tu namanya ha ha ha ^..^

    ReplyDelete
  9. wahh, semua bertudung ni, hikk...

    ReplyDelete
  10. caliph ni namanya penghijrahaan cik kucen secara pukal mua ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  11. TP wah wah sukenya dia kan... selepas puas berkenduri derian le katakan ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  12. zul de alexis tima kasih... aku tau aku memang comel mua ha ha ha ^..^

    ReplyDelete
  13. alamak.dh terangau lak kt cik kucing..hahha cik senduk,hrap maaf..bye2..ahhaa

    ReplyDelete
  14. zaxx ceetttt dasar mata "kucengan" ha ha ha ^..^

    ReplyDelete
  15. hahahaha.. siap ada yang berbaju tu.hehehe

    ReplyDelete
  16. boni baju tempahan kah sempena aidilfitri ha ha ha ^..^

    ReplyDelete
  17. muahahaha..

    akak malu ngan dia.. akak main tudung malas je.. kasi sarung terus ngam di muka :)

    ReplyDelete
  18. syiela... tak pe yg penting tutup ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  19. GAMBAR YG NO 3 TU MCM BARU LEPAS KUAR BILIK AYOR JEK.. SEPATUTNYER DIA BERKEMBAN.. ADE KE PATUT TUALA LETAK ATEH KEPALE.. EKEKEKEK...

    so cute kucing2 ni.. klu lah awek dah lama potia ejas wat istri ekekekeke

    ReplyDelete
  20. Erk!Potia adakah anda pasti?? keh keh keh cuba cium kucen tu.. mudah-mudahan bertukar jadik manusia mua ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  21. hahaha comel jugak mayau [kuceng] tu pakai tudung..

    ReplyDelete
  22. hahahhahha...memang cik pari-pari peminat kucing sejati ler..

    ReplyDelete

  23. Jemputan rasmi kat Cik Pari-Pari
    Promosi sikit……hehehe
    Dijemput sertai segmen saya ini:
    http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html

    ReplyDelete