WORD+LESS WEDNESDAY

...










^..^

wordless.wednesday@paripariputih.blogspot.com

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 comments:

  1. Hahahaha *laugh laugh laugh *

    ReplyDelete
  2. Tomeyl jep baby yg ad spageti kat muke ea >_<

    ReplyDelete
  3. hahahah comel laa dorag tu smua

    ReplyDelete
  4. kecik2 dh pandai berseni...perintis Picasso nie :)

    ReplyDelete
  5. amboihh. sungguh2 betul depa ni, habis satu badan pun comot :D

    ReplyDelete
  6. budak2 kotor macam mana pun tetap chomel!

    ReplyDelete
  7. yang last tu macam geli jee wa nengok -__-''

    ReplyDelete
  8. muka budak xbersalah ba yang makan nasi tu.. hahaha..
    semua comel2

    ReplyDelete
  9. kat dalam gambar memang nampak comel. alolololo... tapi kalo kat depan mata, nak2 bila anak2 yang buat, mau makan pelempang.. betul tak? aku dulu, walaupun comel, memang kena bahan la kalo makan sesepah gini..huhu

    ReplyDelete
  10. teringin nak dapat baby lg ker jah? :P
    super duper cumil ! aku jealous >..<

    ReplyDelete
  11. napa ah! rasa nak kongsi juga gambar comot shinta dlm keta makan cake bila tgk gambar hehehe...

    ReplyDelete