Bila Mulut Tak Mampu Berkata-Kata...

Kadang-kadang mulut ini tak mampu mengungkapkan kata-kata... 
biarkan saja gambar menceritakan tentang perasaan...

This picture was taken from my balcony ~ after rain..


http://paripariputih.blogspot.com

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

18 comments:

  1. kerana mulut jgk, berpecah belsh sesuatu perhubungamn kn kak...

    canti gmbr tu....

    ReplyDelete
  2. apa plak aq typoo ni.. mklum la bru bgn tdo trus bka blog pp.. hahahah.. btw im 1st kometarrrr.. hahahahaha

    ReplyDelete
  3. It was so beautiful :)

    ReplyDelete
  4. pasti ada sesuatu di sebalik kejadian

    ReplyDelete
  5. apa yg diperkatakan oleh photo itu ????
    heeeee ~
    polow mollow cik pari pari juak :P

    ReplyDelete
  6. Setiap Gambar Ade Laguu ~ :p

    ReplyDelete
  7. semua perkara ada hikmahnya..

    ReplyDelete
  8. Dalam setiap kesusahan..ada kesenangan kan kak..baik2, paham >_<

    ReplyDelete
  9. esok tetap esok..hari ni adaalh cerita lain pulak..
    makanya jadikan yang esok sebagai sejarah dan teladan..
    dan jadinya harinya sebagai sesuatu yg baru :))

    Ain Dzaya Carian Gadis Konfiden Kotex Fresh 2012. sila turun padang beramai ramai!

    ReplyDelete
  10. gamba juga boleh menceritakn tanpe kata ppp

    ReplyDelete
  11. pagi ni di tempat aku mendung
    sampailah ke petang.
    tapi aku suka sebab tak panas...

    ReplyDelete
  12. hmmmm...
    membaca tulisan yang bermakna diiringi irama yg merdu.

    ReplyDelete
  13. Diam lebih baik jika kata-kata bisa menjadi pedang yang menikam hati orang lain..

    apa pun andai ada terkasar bahasa, moga-moga ppp sudi-sudikan memaafi.. aku pun hanya insan biasa..terkasar bahasa itu perkara biasa.

    *PPP cantik gambar.. syadu rasa hati baca n3 ni :)

    ReplyDelete
  14. ye, hidup ni kdgkala tak seindah yg kita harapkan.. setiap gambar ada cerita disebaliknya.. kitalah gambar tu kan :)

    ReplyDelete
  15. budi bahasa budaya kita.
    ehh apa aku cakap ni. hehe ..
    setiap gambar terselit sebuah cerita , setiap cerita pasti ada suka dan duka,
    ampunkan salah silap kata-kata ku andai melukai hati 'cik' manis ni , PPP ..
    hehe~~

    dgn bekalan secebis line berukband yg kejam sampai jugak aku kesini.
    BB buat hal , mana aku tahannn... !!

    ReplyDelete
  16. jangan sedih2.. jom kita nyanyi lagu jong2 inai ramai2..hahaha

    ReplyDelete
  17. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..lawa pages ppp...


    wowwww :D

    baik diam , kalau org suruh diam ..

    ReplyDelete
  18. gunalah hati untuk berkata

    ReplyDelete