Entah Le... =.=

Entri aku malam ni... tak perlu bersuara... 
korang hanya perlu tengok jer sampai lebam boleh...?? 

=.= 

Motif? Tak Tau.. Ko Agak-Agak Le Sendiri :P


Yang ini dah macam buah derian plak aku tengok...


Erk.. Ni Aku Tengok Macam 
Mulut Lintah Pun Ada Euwww.. Geli... :P


tengok jer... ek??

http://paripariputih.blogspot.com

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 comments:

  1. cantik benda2 ni
    boleh sakit mata tgk lama2 =.="

    ReplyDelete
  2. aaaa....pening peninggggg...

    ReplyDelete
  3. Oic, macam tu mulut lintah yeeee

    ReplyDelete
  4. eeeuwww, yang bulat2 tu memang nampak macam lintah takpun macam monster yang dalam cerita the avengers tu.. haha :)

    ReplyDelete
  5. apa yang saya dapat dari gambar itu ialah gambar itu bergerak perlahan. hehehe~~

    ReplyDelete
  6. aku tak dapat tgk

    ish tenet ni mencabar keimanan sungguh

    ReplyDelete
  7. pening.. peningnya kepalaku hehehehe....

    biji mata haku kan ppp.. rasa ikut berputar huhuhu..

    ReplyDelete
  8. Eeeeeiiiii akak..

    ak tak suka tgk nombor dua ngan tiga..tetiba rasa mcm naik bulu hidong ak,hahahahha

    ReplyDelete
  9. tetiba otak ain rasa bergegar gegar ..heheh

    ReplyDelete
  10. gua dihipnosis @___@

    ReplyDelete
  11. tetibe rasa mcm kene hipnosis lak. haha

    ReplyDelete