Kerana Mu Si Ayam Penyet...

Alo lo lo tajuk n3 dah nak selari ngan tajuk n3 jiwang-jiwang.. Mua ha ha ha... Ye le cam selalu orang akan tulis KERANA BABY ZYRA ke eh! KERANA MU SYAHIR ke eh! KERANA MU ABAM ZUL DE ALEXIS ke eh! KERANA MU MAEL LAMBUNG ke... Silap jugak?? Tak pun KERANA MU JUL AK eh... ni lagi kesilapan BESAU keh keh keh... Tajuk tu nampak memang le boleh nahan... macam rasa dia kan.. eh?? Tak jugak ke? Ha ha ha...

Ini la Koleksi Cinta Hati Tekak Aku Paling Latest... 
he he he COMEL SUNGGUH KO AYAM - 
RASA NAK BELA LAM REBAN HAMSTER AKU JER :)


Korang nak tau nape aku tulis sedemikian lah saja rupa? Meh sini aku nak story... yang sebenar-benar aku cintanya, disebabkan AYAM PENYET ni lah aku jatuh tangga.. cinta untuk yang entah berberapa kerat kalinya... (OK AKU TAK TIPU ~ hakikatnya TIPU le tuh >..<). Sebenarnya disebabkan si Ayam Penyet lah suara aku yg macam buluh perindu "mompan malaya terakhir" bertukar jadi suara ELLA gitu.... manja jer munyik dia, bila aku bercakap aku teka dah macam enjin buldozer tak cukup miyak masak hitam dah kedengaranya, sayup-sayup di kelopak corong radio cuping telinga aku... ha ha ha

Kalau tak disebab rasa ko tu sedap dan scandalous marvelous , kalau makan (usahkan mak mentua, abam Aarom Ajis, duk sebelah puh harus aku tak layan kan ha ha ha) harus aku tolak cinta hidangan mu ketepi... tapi memang la tabung uji menguji keimanan air liur serta tekak aku... =..= sedap siotttt...... aku dengan rakus lemah lembut gaya Fasha Sendat Sandha pun menuangkan le... segala cili kat dalam nasi aku... sekali tuhhh.... PERGGGHHHHHH! hampir kuar asap telinga aku.. cili dia kalau ko tak biasa harus ulang alik masuk jamban.. ha ha ha PEDASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! tapi untuk control keayuan aku yg memang vogidevas pasu bunga ku tahankan aja... dgn muka limpolapan cm tebal kan... aku gi teguk air 100+ pergh! Apa lagi... tambah meletup la isi perut dan pankres aku yang memang jarang di asah ngan cili2 dan sos2 menyengat tembuan bagai...

Haaaa! Korang Nampak Cili Kat Bawah Ni?? 
Jangan Terpedaya Dengan Rupa Paras Dia Yang Menggoda tu Ek! 
Pedasss Tak Henggat tu... ambik sikit udah... 


Sebabnya... aku tengok mamat depan meja aku tu, muka selamber cam sarding jer tuang cili 2-3 senduk kat atas nasi dia.. so aku ingat, mestilah x sepedas yang ku sangka-sangka panas rupanya hujan ditengahari.. al maklum aku ni bukannya spesis, yang kuat makan pedas gak ni.. harus meraung tali pusat perut aku nanti :P. So hari ni tekak aku muhun amek MC dia malas bercakap ha ha ha... tapi aku rasa sebaik jer aku habis menaip ni aku akan turun ke kedai Mamak bersebelahan meja office aku ni.. untuk menjamu selera ayam lagi.. tapi ayam yang tak perlu berasap telinga dan usus ha ha ha... (lepas ni aku teka... suara aku akan bertambah parau... sbb ayam mamak itu juga oily dan crunchy nom nom nom)...

JIKA KO LETAKKAN AYAM "KEPCI" BERSEBELAHAN "AYAM PENYET", SUDAH PASTI PILIHAN AKU SI AYAM PENYET... HA HA HA... ^..^ LUMYAN DONG RASANYE...

aku.memang.suka.makan@paripariputih.blogspot.com

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 comments:

  1. kekekekkehh, ingt dh jatuh cinta kat tuan blog ahyampenyek :p

    skendelllllll :p

    ReplyDelete
  2. aq bertambah laperr la kak tgk gambar ayam tu. mintaaa sikit.. hahaa xpon aq concang je laaa.

    ReplyDelete
  3. mohon mama bg kat zul sedikit! T_T

    lapa..hehe

    ReplyDelete
  4. mohon belajar resepi tulun masakkan utk adik tiri kesayangan nih :p

    ReplyDelete
  5. memang mengancam habis la tengok makanan tu.hoho

    sori ye PPP.lama tak jenguk.banyak hal skang ni.hehehe

    ReplyDelete
  6. kempunan ayam itu T_T

    ReplyDelete
  7. ermmm sedap gak

    tp aku tak tahan pedas la

    ReplyDelete
  8. mmg sedap...sya pun suka..lebih2 lagi part pedas..

    ReplyDelete
  9. mendera perut gua. T.T

    ReplyDelete
  10. ceett perut tong gas beno ko ni. haha..
    nape ko tak makan manok ko je? =D

    ReplyDelete
  11. perghh memang superb betul nasi ayam penyet! my faveret

    ReplyDelete