Save Me...

Yeah! Meh le tolong aku... aku tiada berumah... aku tiada tempat untuk mengira2, aku tiada apa-apa yang canggih.. lam blog aku ni... bak kata JIMMY PALIKAT "aku anak kampung tiada apa-apa, kuli-kuli sahaja" Banyak benda atau inspector gadget yang tak dek lam blog aku ni...  nampak macam "ketinggalan zaman" sungguh... dah la tu dodol pun x de sumenya x de... hampeh kan?? ha ha ha...

Jadik aku harap korang jangan pinggirkan aku semata-mata aku x de RUMAH, x de TUKANG KIRA KOMEN x de KEMBALI KE RUMAH, x de KE SETERUSNYA... sebab aku memang tiada apa-apa... dah lama aku perasan.. cuma aku biarkan jer... biar le sampai aku ketemu jalan pulang keh keh keh...

SOMEBODY SAVE ME.... 



I NEED THIS... 




Sighhhh... Another "hectic" Saturday again???

aku.ini.kan@paripariputih.blogspot.com

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 comments:

  1. wehh aku pun takde doodle .. hehe~
    ohh patut le silent aku terkebil2 kat blog dia td, sedang menaip hupenye :D

    ReplyDelete
  2. haha ppp..pm facebook :P

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum.

    Apa plak ni aihh? hehehe.

    Saya pun takda doodle bagai kak..

    Less is more..eceh ^_^

    ReplyDelete
  4. blog gua pun xde kak, acane tu? haha

    ReplyDelete
  5. blog gua pun xde kak, acane tu? haha

    ReplyDelete
  6. kak, biarlah kita tiada apa2, selagi kita ada kasih sayang utk dikongsi.
    utk apalah ada "apa-apa" ada "segalanta" tapi itu bukan milik kita.
    leeza tak pernah mencari kawan yang memiliki segalanya dan memberi kesenangan kpd leeza. leeza perlukan mrk yg memahami dan boleh menceriakan hari2 leeza. kerana leeza mahu hidup dengan hari yang penuh keceriaan.....

    ReplyDelete
  7. Aku tak minat dodol...heehhe
    For women teritori sahaja...hehhehehe

    ReplyDelete
  8. kak . same lha kite . simple jaa . tapi serabut jgak kan kalau dah bnyak2 mnatang gdgt tuee . semak semak semakk .

    ReplyDelete
  9. saya pun tak ada doodle tu. gadget saya pun tk banyak. kita sarupa..

    ReplyDelete
  10. gadget banyak2 beratkan blog je cik PPP, xde ape camtu xpe, blog PPP ni pun dah ada identiti sendiri..^_^

    ReplyDelete
  11. haha! xpe dear. dodol ke doodle ke dodoi ke I pun takde. Hikhik! Anyw, tetiba rasa macam nak tengook Smallville la pulok!

    ReplyDelete
  12. cehh, ingat kak peri2 nk citer pasal superman, huh...

    ReplyDelete
  13. ahahaha.. jgnlah kisah sgt PPP,

    blog aku LAGIIIIIIIII.. ketinggalan zaman. tapi aku selesa begitu.. jadi lantaklah! sesetengah org masuk blog lain bukan kerana gadgetnya.. tapi kerana isinya. macam akulah hahaha.. n3 yg menarik itu saja. gadget biasanya bikin berat dan susah nak loading jadi aku malas nak masuk haha..

    ReplyDelete